Gå til innhold

problem med minnepenn. Får bare brukt 1/3 av lagrings plassen.

Anbefalte innlegg

Hei, har kjøpt meg en Corsair Flash Voyager Mini 4Gb for en stund tilbake, men får ikke brukt mer enn 1,3Gb etter jeg brukte minnepennen til å kjøre noen ram tester. Har prøvd å formatere utallige ganger med forskjellige innstillinger uten å lykkes. Noen råd? trenger den snart til å legge inn windows 7.

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t8fn5F

Boot opp maskinen med Ubuntu live cd og kjør et program som heter diskpart. Da skal du kunne få utnytte all tilgjengelig plass.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

finnest det virkelig ikke en enklere måte å løse dette problemet på enn å laste ned ubuntu live, brenne det på en cd og boote opp pc'en med den?

Beklager hvis det var for vanskelig......

Lenke til kommentar

Har du vært i Diskbehandling? Hva er status der?

Der sa du noe, minnepenn'en er delt opp i 2. 1,77GB som er Unallocated og 1,97Gb som er FAT32. Kan ikke gjøre noe annet en å formatere eller propeties. 

finnest det virkelig ikke en enklere måte å løse dette problemet på enn å laste ned ubuntu live, brenne det på en cd og boote opp pc'en med den?

Beklager hvis det var for vanskelig......

Det jeg mente var at det var alt for mye "arbeid" for så "lite", ikke har jeg tom cd'er og kjøpe ei 10 pakning for å reparere ei minnepenn som koster rundt 100 kr virker lite logisk. beklager vist du tok deg nær av at jeg ikke velgte å velge din måte å fixe problemet på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...