K011 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Har som sagt litt problemer med PS3en min (60gb). Den har vært lite i bruk, da den i hovedsak har stått på jobben min i et glasskap fra de var i salg - til nå i slutten av januar da jeg fikk den. Første tiden virket det greit, men nå i det siste har den begynt å tulle seg. Den virker gjerne fint i en time eller to, men så stopper den opp. Dette gjelder både i meny, på vei inn i spill, mens spill laster inn, mens jeg kobler meg opp mot servere online, og mens jeg holder på å bli skutt av motstandere. Bilder av skjermen er lastet opp. Bilde 1: Spillet God of War Collection er åpnet, men menyen har frosset (og dere ser at det er en del streker som går nedover, av fargene har blitt dratt i) Bilde 2: Oppstart av selve systemet, dere ser grønnfargen i bakgrunnen og dere ser denne streken som beveger seg over skjermen, men fargene har tatt helt av og skjermen er låst. Bilde 3: Ute i hovedmenyen, navigerer frem og tilbake, stopper over "Mag" som står i, og det fryser. Dere ser at nå er det ikonene, spillene jeg har installert som flyter utover, endrer farge og størrelse. Kan også legge til at jeg har en helt ny samsung LE40B655 tv, og jeg kjører lyd gjennom den vanlige kabelen (har lyd selv om bildet fryser). Noen som har hørt noe om lignende problemer tidligere? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Har som sagt litt problemer med PS3en min (60gb). Den har vært lite i bruk, da den i hovedsak har stått på jobben min i et glasskap fra de var i salg - til nå i slutten av januar da jeg fikk den. Første tiden virket det greit, men nå i det siste har den begynt å tulle seg. Den virker gjerne fint i en time eller to, men så stopper den opp. Dette gjelder både i meny, på vei inn i spill, mens spill laster inn, mens jeg kobler meg opp mot servere online, og mens jeg holder på å bli skutt av motstandere. Bilder av skjermen er lastet opp. Bilde 1: Spillet God of War Collection er åpnet, men menyen har frosset (og dere ser at det er en del streker som går nedover, av fargene har blitt dratt i) Bilde 2: Oppstart av selve systemet, dere ser grønnfargen i bakgrunnen og dere ser denne streken som beveger seg over skjermen, men fargene har tatt helt av og skjermen er låst. Bilde 3: Ute i hovedmenyen, navigerer frem og tilbake, stopper over "Mag" som står i, og det fryser. Dere ser at nå er det ikonene, spillene jeg har installert som flyter utover, endrer farge og størrelse. Kan også legge til at jeg har en helt ny samsung LE40B655 tv, og jeg kjører lyd gjennom den vanlige kabelen (har lyd selv om bildet fryser). Noen som har hørt noe om lignende problemer tidligere? varme og støv kanskje? Lenke til kommentar
K011 Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2010 varme og støv kanskje? Nja vet nå ikke det. Kan legge ut bilde av hvordan det ser ut da. Ps3en ligger nå på bordet i stedet for at den står, slik bildet viser. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Hvis viftene bråker i tillegg, så er det støv i systemet, og støv er veldig fint til å holde på varmen. Bli kvitt dette ved å blåse inn i luftehullene med en kompressor. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Jeg var en gang borti problemet i bilde #2 under spilling av Killzone 2, så merket jeg ikke noe mer til det. Sikkert urelatert, men et halvt år senere fikk maskinen YLOD. Jeg fikk heldigvis vekket den til liv igjen lenge nok til å klone innholdet over til min nye PS3 Slim. Mitt beste råd må være å følge med på om maskinen bråker mye. Hvis den gjør det, og maskinen uannsett er utenfor garantien, så skru den opp og fjern støv og drit. Lenke til kommentar
K011 Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 viftene går som bare det. jeg kommer hvertfall ikke til å skru den opp. den er jo bare "to mnd" gammel da. har ikke kvittering for den lå ikke registrert som salgsvare. derfor jeg fikk den - av butikken jeg jobber i:] ringte ps3 hotline da, og han mente at mest sansynlig kuket grafikkortet seg og jeg forklarte at den hadde stått i nesten to timer i xmb og at viften fremdeles suste som bare det. så sender den inn i morgen og får byttet den i en reparert en:] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå