Gå til innhold

Ny telefon med fysisk tastatur

Anbefalte innlegg

Jeg har nå lest gjennom utallige tester og forumsider, men klarer ikke å komme med en konklusjon på hvilken telefon jeg bør/skal velge.

Sitter nå med en Nokia N95 8gb som jeg har vært utrolig fornøyd med etter firmware update.

Jeg trenger en telefon med fysisk tastatur, da jeg skriver mellom 1500 og 3000 sms i løpet av en mnd. Vet at det sikkert fungerer fint og flott med trykkskjerm også, men er litt "gammeldags" av meg.

Ringer lite, men bruker telefonen mer som mp3-spiller (og til spotify).

Kameraet bør være nogenlunde godt, men setter ikke altfor store krav til det.

Ser også en del film på mobilen, men det er sms og musikkavspilling som er hovedbruken.

Har etter en "del" lesing på forumet forstått at Amobil har et Nokia-elsker stempel på seg blandt enkelte brukere, men dette gjør ikke meg noe. Har kun hatt Nokia selv. ;)

Noen som kan anbefale noen telefoner?

Har sett en del på Nokia N900 (trenger ikke noe så avansert, med tanke på linux systemet), Samsung Omnia og Nokia N97 Mini, samt HTC Hero, men er åpen for andre forslag også.

på forhånd takk for svar. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er litt skeptisk til N900 etter å ha lest diverse (et par hundre) tilbakemeldinger på denne, og er blitt rimelig sikker på at jeg rett og slett ikke trenger en slik telefon.

Har selvfølgelig lyst på den, men for en gangs skyld skal jeg prøve å kjøpe en mobil som treffer mine bruksområder til fingerspissene.

Da treffer nok N97 mini mine behov litt nærmere, selv om N900 frister hakket mer. :p

Takker Bacchus. Begge ser interessante ut, og må nok drøye mobilkjøpet til jeg har lest tester og tilbakemeldinger på disse to. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...