Gå til innhold

community facebook look-a-like

Anbefalte innlegg

jeg har ett medlemsområde. på dette området har jeg lyst til å ha ett community.

Ser for meg noe lignendes facebook.

Medlemmer kan legge ut en kjapp status. folk kan kommentere denne.

index-siden skal inneholde en oversikt over alles statuser mens den personlige siden kun skal inneholde sine egne innlegg (samt kommentarene da).

Noen som kjenner til hvrodan man får satt opp noe slikt?

Endret av Yawa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

mye mulig, kjenner ikke til hvordan twitter fungerer...

Det som er, er at vi kjører en business hvor vi ønsker at folk skal kunne fortelle om sin fremgang, sine mål etc.

Vil også prøve å sette opp ett statestikksystem etterhvert. som skal kunne "publiseres" og også motta kommentarer på...

Dette foregår kun i hode mitt da. ser det krystallklart forran meg hvordan jeg vil det skal være, vet bare ikke hvor jeg skal starte...

Noen som kjenner til hvordan dette gjøres?

Endret av Yawa
Lenke til kommentar

Spør du åssen du skal lage et komplett system? Yawa, du har postet utallige tråder den siste tiden, den ene dummere enn den andre. Vær så snill å slutt med dette. Lær deg koding på egenhånd og les artikler for gode kode-vaner. Slike spørsmål som du stiller her er i bunn og grunn unødvendige.

Ingen gidder å sette seg inn i noe så stort som det du snakker om her. Lær deg det på egenhånd.

Flame on

Lenke til kommentar

@ trådstarter: Er forsåvidt enig med TheClown, det er greit å spør om hjelp når du står fast med noe, men å spør om hjelp til å lage ett helt system er noe annet. Spør hvor du kan laste ned ett komplett system heller? Eller google litt.

Er dette en "business" som dere tjener penger på? Isåfall hadde det vel kanskje vært en idé å legge dette ut som ett oppdrag og betale noen for å lage systemet?

Lykke til!

Lenke til kommentar

Jeg vil veldig gjerne lære meg det selv. Men jeg lurer i utgangspunktet på hvor jeg skal begynne å studere mer. Hvilke elementer jeg må lære meg.

Dette "prosjektet" er jo en sammenkjøring av mange mindre biter. Så vet jeg hvilke biter så vet jeg hva jeg skal lære. Til slutt vil jeg kunne bygge det opp selv...

Så, nei, spør ikke om noen kan hverken gjøre det hele for meg eller lære meg det hele.

Jeg spør om noen kan fortelle meg hvilke elementer jeg må studere?

Lenke til kommentar

@ TheClown, mulig det, men det er derfor det er bra med henvisninger.

@ trådstarter: Søk litt på google etter det du vil lage, og skriv "in PHP" bak, el. F.eks. "guestbook in PHP", les tutorials (det andre treffet som kommer opp er step-by-step); og når du står fast, eller ikke forstår noe av det du leser så kan du komme tilbake og spør om hjelp :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...