Gå til innhold

Level 19 Twink - Hvilke class?

Anbefalte innlegg

Jeg og en kompis skal twinke lvl 19.

Han er warrior og jeg tengte jeg skulle velge en av disse:

Warrior, Hunter, Rogue, Shaman eller Paladin.

Den blir full Heirloom og blues fra WC, DM, SFK etc. Og selvfølgelig pvp bitene.

Har også tengt å gå Mining og Engineer.

Så!

Hvilke av classene skal jeg velge? Høyest på listen er Hunter, Warrior og Rogue. Hinter topper damage listen, Warrior raper alt de kommer over og Rogue er i bunn og grunn bare awesome.

Noen tanker bak dette? Har ikke twinka siden warrioren min lvl 19 med 2,2k hp, men har forstått 19 twiks har blitt nerfa =\ (leg, wep enchant etc.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hunter er så helt sinnsykt OP at man kunne like gjerne ha brukt penis til spells istedenfor fingrene så lenge du bruker concussive shot og wing clip. Synes hunter ødelegger 19 bracketen, så dropp det.

Rogue er rogue, bare uten vanish og poison og alt det derre. Generelt en fin klasse som etter min erfaring er ganske balansert. Men det blir litt kjedelig med kamper med 4 roguer og 5 huntere på hvert team.

Shamaner er kule og gode og har fått ghost wolf nå. De altfor få shamanene jeg har sett har vært veldig gode og sånn.

Paladins har en knapp, til healing og til dps + et par cooldowns som hand of freedom. Autoattack er din største kilde til..alt.

Dere må forresten rolle i Blackout for å få spilt games, Draenor&Al'akir er vel de største twink realmene atm men Al'akir har hatt en del serverproblemer hvis jeg husker rett. Selv spiller jeg på Doomhammer, og de 19 twinksene som spiller her er bare teite. Utenom meg.

Selv spiller jeg warrior og kicker ass, shield block er litt OP virker det som eller kanskje jeg bare har spilt mot nubs. Har ikke tid til å skrive mer, får vel edite om noen timer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...