Skagen Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Hei! Brukere som har aktivert JavaScript i nettleseren sin vil nok oppdage at det er et nytt "Gå til"-søkefelt på toppen av forumet. Via dette søkefeltet kan man raskt og enkelt søke etter og gå til kategorier og ressurser på forumet. Foreløbig er dette søkefeltet kun tilgjengelig i Diskusjon.no- og Tek.no-skinnene, samt alle under-skins av disse (Diskusjon.no Dynamisk, Hardware.no, Spillverket-no, Akam.no, osv). For de avanserte brukerne er søkefeltet også tilgjengelig som en popup man kan åpne og lukke med en valgfri hurtigtast-kombinasjon. Helt til høyre kan man slå av og på denne popup-utgaven etter eget ønske, samt åpne popupen (skulle man ha problemer med tastekombinasjonen man har valgt) ved å trykke på dette lille ikonet: . Valg av tastekombinasjon gjøres under "Innstillinger". Merk at tastekombinasjonen lagres i cookies, og blir derfor kun gjeldende på maskinen du sitter på. Kritikk og innspill vedrørende søkefunksjonen tas i mot med stor takk. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Også må vi få presisere at dette er noe Skagen har utviklet selv på fritiden uten noen som helst kompensasjon. Mye av disse tingene utvikles nemlig stille på bakrommet og det kommer ikke helt frem hvor mye frivillig arbeid som nedlegges. Du fortjener virkelig kudos! Og det gjør forsåvidt også mange andre på bakrommet Håper bare funksjonen kan effektivisere surfingen på forumet til flere enn bare meg Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Går det an å bruke bare popup-versjonen? Fjerne den som er der hele tiden, altså. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 11. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2010 Ikke i den nåværende versjonen, men kan gjøre det mulig å slå av det permanente søkefeltet i neste versjon. Tenkte jeg også skulle legge til tekstmarkering/highlighting av søkeordet i resultatene/forslagene. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Flott. Likte funksjonen veldig godt, men når popup-versjonen viste seg å fungere veldig bra, så er den på toppen hovedsakelig i veien. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Endelig er den tilbake igjen. Digget den under beta eller hva det var. Takk og kudos! Lenke til kommentar
hlnd Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Fungerer strålende. Ser ikke noe å kritisere. 5/5. Endret 14. mars 2010 av Bl4cKnD Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Flott funksjon! Kan jeg foreslå muligheten til å lage en hurtigtast til en bestemt kategori eller et forum? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Jeg får ikke fjernet den forbanna pop-up'en, trykket på pop-up av men hjelper for faen ikke. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 Hva slags nettleser bruker du? Har du tillatt Diskusjon.no å lagre cookies? Får du noen meldinger om feil i JavaScript når siden lastes? Har du prøvd å bytte hurtigtast-kombinasjon? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Kan ikke dere legge dette til i IP.Board skinnet? Og når dere er i gang, fjern listen over aktive brukere på forsiden (erstatt med lenke som åpner skjult div f.eks.), og legg til en "til toppen" knapp i hvert innlegg, slik som tidligere. Snakker fortsatt om IP.Board skinnet. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Hva slags nettleser bruker du? FF Har du tillatt Diskusjon.no å lagre cookies? Ja Får du noen meldinger om feil i JavaScript når siden lastes? Nei Har du prøvd å bytte hurtigtast-kombinasjon? Nei Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Hvorfor forsvant dette? Jeg hadde det en periode, men nå er det borte igjen, har forsøkt flere skins. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Finnes fortsatt i Diskusjon.no-skinnet. Bruker det selv. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Hm... merkelig! Jeg får det ikke opp lenger, men har ikke gjort noen endringer i innstillinger eller annet i browseren. Bruker Opera 10.51. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Prøvde med Opera 10.50 selv nå. Får opp søkefeltet, jeg. Har du sjekket helt øverst på siden da? Mener søkefeltet er flyttet litt lenger opp på siden. Og ha Javascript aktivert, selvsagt. Endret 21. mars 2010 av Kataton Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Haha, ja, det var bare at jeg ikke så det fordi det var flyttet. (Hadde som sagt ikke endret innstillinger fra sist det fungerte.) Takk! Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Kjempebra funksjon Skagen Men kunne du lagt til denne funksjonen på IP.Board skin'ene også? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 4. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2010 Ja, skal ta å se på det når jeg får tid. Lista over kategorier er i nåværende versjon er manuelt utarbeidet, og må også oppdateres litt siden det har vært noen endringer i kategorier her og der på forumet siden "Gå til" ble implementert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå