Blake_The_Mute Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Hei, jeg driver å skal bytte ut mine høytaler.. de jeg har no er ikke noe gode på diskant så vil ha nye,.. sånn det er no så hørest det ut som jeg har ulldotter i ørene når jeg ser på film.. Men har et sett med dali concept 6 kansje for hånd, så det jeg lurte på var om noen vet om min forsterker kommer til å låte bra med det oppsettet? Er det høytalerene dem har på hifi butikken bedre ettersom de er nye? tenkte kansje det har kommet en oppdatert versjon eller noe siste åra? Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Denon er en utmerket match til Dali, de takler diskanten bra uten å gjøre den så alt for skrikende (noe bl.a. Nad har en tendens til). Jeg tror ikke du vil være missfornøyd med diskanten til Concept 6, Dali er kjent for å ha en veldig fin diskant, selv om den ofte blir litt skrikende på høyt volum. Jeg tror ikke du finner rare forskjellen mellom de nye concept høyttalerne som hifiklubben selger, og eldre brukte. Jeg har ikke hørt at Concept serien har gått igjennom noen drastisk forandring gjennom årene. Høyttaler teknologien er jo mer eller mindre perfekt så når nye modeller kommer inn ligger det mer salg, design og produksjonsmetode bak framfor forskjell i lyden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå