MKej Skrevet 9. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2010 Hei, Hvor selger de Lacoste i bodø ? Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 9. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2010 Du kan vel kjøpe på nettet? Ellers så kan du ta et søk på google Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2010 Er det sko du er ute etter? btw: vil anbefale deg å kjøpe noen andre, noe som ikke 90% av ungdomsskole elevene har. Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 10. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2010 Jeg fikk ikke lov av mamma å kjøpe lacoste piquet da jeg var 14 og i England Hun sa det var for harry og gubbete I ettertid hadde hun helt rett Men jeg gikk glipp av min "rite of passage" Lenke til kommentar
fkm Skrevet 10. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2010 En Lacoste-piquet er da hverken harry eller gubbete, men kanskje en smule fjortis. As a matter of fact er piqueene det eneste Lacoste har som er verdt å spare på. Jeg ville aldri kjøpt en selv, men det kan absolutt funke, for det er tross alt bare en helt vanlig pique med en liten krokkodille på. Lacoste-sko derimot, er en helt annen greie... Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 10. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2010 En Lacoste-piquet er da hverken harry eller gubbete, men kanskje en smule fjortis. As a matter of fact er piqueene det eneste Lacoste har som er verdt å spare på. Jeg ville aldri kjøpt en selv, men det kan absolutt funke, for det er tross alt bare en helt vanlig pique med en liten krokkodille på. Lacoste-sko derimot, er en helt annen greie... Mulig jeg har fått feil assosiasjoner til piqueene da. Det finnes et mangfold av folk på skolen min som rocker lacoste piqueene, både ekte og tydelig falske fra tyrkiaboder. Og for å gjøre ting verre, så elsker onkelen min i 40-årene dem. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 10. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2010 Jeg er klar over at de er en ungdomsskolefavoritt, men imo er det ganske lett å vise at man ikke er fjortis, selv om man bruker en Lacoste-pique. Det er ikke verre enn å kombinere det med noe pent. Som sagt, jeg har ingen selv, ettersom jeg hverken er særlig glad i piqueer, eller Lacoste generelt, men det er langt fra den verste tingen man kan kjøpe fra lacoste. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mars 2010 ey, hold dere til topic.. Har ikke sagt noe om sko. Bare lurer på hvor i bodø de selger Lacoste.. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 10. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Riccardo under G-sport i Storgata. Edit: Og New Man Store inne på Koch. Endret 10. mars 2010 av jdmik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå