Gå til innhold

Lacoste i bodø ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En Lacoste-piquet er da hverken harry eller gubbete, men kanskje en smule fjortis. As a matter of fact er piqueene det eneste Lacoste har som er verdt å spare på. Jeg ville aldri kjøpt en selv, men det kan absolutt funke, for det er tross alt bare en helt vanlig pique med en liten krokkodille på.

 

Lacoste-sko derimot, er en helt annen greie...

Lenke til kommentar

En Lacoste-piquet er da hverken harry eller gubbete, men kanskje en smule fjortis. As a matter of fact er piqueene det eneste Lacoste har som er verdt å spare på. Jeg ville aldri kjøpt en selv, men det kan absolutt funke, for det er tross alt bare en helt vanlig pique med en liten krokkodille på.

 

Lacoste-sko derimot, er en helt annen greie...

 

Mulig jeg har fått feil assosiasjoner til piqueene da. Det finnes et mangfold av folk på skolen min som rocker lacoste piqueene, både ekte og tydelig falske fra tyrkiaboder. Og for å gjøre ting verre, så elsker onkelen min i 40-årene dem.

Lenke til kommentar

Jeg er klar over at de er en ungdomsskolefavoritt, men imo er det ganske lett å vise at man ikke er fjortis, selv om man bruker en Lacoste-pique. Det er ikke verre enn å kombinere det med noe pent. Som sagt, jeg har ingen selv, ettersom jeg hverken er særlig glad i piqueer, eller Lacoste generelt, men det er langt fra den verste tingen man kan kjøpe fra lacoste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...