Aleksander- Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Jeg bare lurte, når du går inn på kontrolls panel - tale - speech så kommer du til Microsoft Sam. Det jeg lurte på var: Går det ann å laste ned en ny "stemme" til dette? Hadde vært gøyalt å prøvd.... Lenke til kommentar
sNiPeR dUdE Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 det har jeg også lurt på.. men veit dessverre ikke.. Mvh Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Man har også Mary og Mike, som kan lastes ned her (se nederst på siden). Personlig skulle jeg gjerne sett at det hadde kommet en Text-to-Speech motor for norsk språk snart, det blir jo überjalla å høre Sam snakke "norsk"... Lenke til kommentar
Jakob Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Jeg installerer stemmene, men får dem ikke opp i Kontrollpanel>Tale! Hva er galt? Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Oops sorry, glemte visst å nevne dette: SpeechStudio installs Microsoft's two other voices,Mary and Mike, except on Windows XP. On XP, a bug in Microsoft's redistributables prevents these voices from being installed. Microsoft has recently fixed the problem in the redistributable; however, we haven't updated the SpeechStudio release with these new bits. If you aren't on XP, you should see Microsoft Mary and Mike in the text-to-speech tab of the Speech Control panel. Office XP ships with two voices, LH Michael and LH Michelle. They are installed with Office XP if speech is being installed. There are other SAPI 5 voices available, such as AT&T Natural Voices and Fonix. I don't know if they have downloads available. Some of our other products have been updated to install Mary and Mike on Windows XP. If you'd like to try those voices, let me know and I will see if we can arrange it. - Steve Scalpone sjs at speechstudio dot com www.speechstudio.com Ser ikke ut som at denne buggen er fikset enda nei, i de nye stemmepakkene jeg lastet ned og installerte nå nettopp... Lenke til kommentar
qwert Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Personlig skulle jeg gjerne sett at det hadde kommet en Text-to-Speech motor for norsk språk snart, det blir jo überjalla å høre Sam snakke "norsk"... http://www.telenor.no/fou/prosjekter/taletek/talsmann/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå