Pentumsmart Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) BØØØØØ!! Har dere sett på maken? "Den 101 år gamle kvinnen merket først at noe var galt for rundt et år siden. Siden da har hornet bare vokst, og nå virker det som en ny utvekst begynner å komme frem på den andre siden av pannen, skriver avisen Daily Mail." http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historier/artikkel.php?artid=579790 Endret 9. mars 2010 av Pentumsmart Lenke til kommentar
jevli Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Sikkert fake, VG er så dumme. Bare vent til de oppdager at det er fake, da fjerner de artikkelen "hysj-hysj-style" Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Det har tydeligvis skjedd før, og det er en godt dokumentert plage. Hva som er årsaken til denne plagen er ussikkert. Her er noen flere bilder av plagen. Lenke til kommentar
jevli Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Kun jeg som tror det er fake? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Det er ikke fake. http://en.wikipedia.org/wiki/Cutaneous_horn Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2010 Må være ganske tilfeldi at det holder på å vokse enda et på motsatt side. Lenke til kommentar
jevli Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Men det kan jo fortsatt være fake selvom det fins slike sykdommer? Hvis jeg forteller deg at føflekker har formet en figur av mannen med ljåen på magen min (og manipulerer et bilde). Tror du da blindt på meg bare fordi at føflekker er ekte? Gi meg en video, et interjvu med denne dama! Iallefall NOE mer enn et bilde... ? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Det egentlige spørsmålet du burde stille deg selv er, hvilke omstendigheter er det som gir deg grunnlag for å betvile akkurat dette tilfellets autentisitet, når vi har dokumentasjon på flere tilfeller hvor denne typen hudsykdommer har oppstått. For å svare på spørsmålet ditt: Nei, selvfølgelig ville jeg ikke tro blindt på det. Jeg tror sjeldent blindt på noe (jf. signaturen min). Endret 10. mars 2010 av Señor Bukkake Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Googler du navnet hennes som står i vg-artikkelen, så kommer det opp flere forskjellige bilder av hun. Lenke til kommentar
Hvem Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) . Endret 30. mai 2014 av Oysteinkn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå