Gå til innhold

Hjelp til oppsett av vannkjøling

Anbefalte innlegg

Takk for svar av begge. Liker tanken på den svære radiatoren :p Men kan den monteres oppå et Corsair Obsidian 800D kabinett? og er kjøleeffekten lik om den ligger?

Null stress!

Du kan montere den der du synes det passer, om det er sidelengs, skrå eller rett opp har ingen ting og si på kjøle effekten ;)

Klart smak og behag :wee: Har ikke testet alt, så vet ikke om de tar alle, men det er gode slanger hvertfall.

Hvor mye ligger den raden du har ute for salg på, ny?

jepp ;)

Radiatoren alene kostet meg ca 1350-1400kr og få inn i Norge hvis jeg ikke husker helt feil.

Så han får en knall deal med alle tingene for 1800kr når det er verdt nesten 3k.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

blir billigere ja, men da får han ikke en jævla stor og bra radiator! Sier ikke at den du plukka ut var dårlig altså. Men det er vell opp til han hvor mye han vil bruke og vilke krav han har til kjøling :)

Endret av go4life
Lenke til kommentar

vil tippe at ati slipper den når nvidia slipper fermi ;)

26 mars er den daton jeg har fått hørt rykter at nvidia slipper 480. Får håpe Ati slipper 5990 noe samtidlig da! Angående pris; har noen hørt noen hørt noe antagelser der? blir den mye dyrere enn 5970?

Endret av secondarykid
Lenke til kommentar

Fermi slippes 26, ja. På Cebit sa produsentene "later this month" angående release av "5990" (som noen kaller dem, andre kaller de 5970 4GB). Og prisen er uoffensielt 1000 dollar.

Den du siterer er Sapphires nye oppgrading av 5970: link. kjerne og minne er overklokket med 2 gb ekstre minne. Heller vente til den egentlige 5990 kommer ut mener jeg hvis en skal fleske til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...