Gå til innhold

Problemer med at Pcen fryser, hakker og at det er liten plass på hardisk..

bsj

Anbefalte innlegg

Hei

Håper noen kan hjelpe meg med dette...

Jeg har:

Toshiba satelite pc

Win 7 Ultimate

prosessor: Intel® Pentium ® Dual CPU T3400 @2.16GHz

RAM: 4,00 GB (2,87 GB usable)

System: 32-bit

Det første problemet er plass på Pcen, da jeg har byttet fra Vista til Win 7 har vista lagret alt det game på hardisken min, den er da stapp full og lyser rødt hele tiden.. Jeg har prøvd å slette de gamle vista filene som ligger i en mappe kalt: "old Windows", men jeg får opp feilmeldinger om at hvis jeg sletter denne og denne filen vil windows ha problemer med å fungere korrekt. Jeg turte derfor ikke slette det, noen ideer om hva jeg skal gjøre eller hvordan jeg sletter på en riktig måte?

Andre problemet mitt er for eksempel at jeg spiller en del world of warcraft.. Ikke mye, men litt i mellom og syntes det er artig hehe. MEN, det er ikke så artig når PCen fryser 24-7.. Jeg har også ekstrem lagging (hakking) når spillet kjører...

Pcen blir litt varm, men ikke noe særlig... Det høres ut som om den sliter litt innimellom når vifta går men jeg er usikker på om det er normalt....

Jeg trenger virkelig hjelp, eller råd om hva jeg kan gjøre....

Håper på svar..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, takk for svar da prøver jeg på det.. Grunnen til at jeg ikke skrev noe om tempratur er fordi jeg ikke har så god peiling på data generelt, derfor jeg spør her=) Da laster jeg det ned og sjekker det, kan det være grunnen til ekstrem lagging?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...