Gå til innhold

CL: 9.3.10 v FC Porto, Emirates Stadium (agg: 1-2)

Arsenal 5-0 FC Porto  

17 stemmer

1. 1. Hvem var Arsenals beste spiller?

• Manuel Almunia
    • Bacary Sagna
      0
    • Sol Campbell
      0
    • Thomas Vermaelen
      0
    • Gaël Clichy
      0
    • Samir Nasri
    • Alexandre Song
      0
    • Abou Diaby
      0
    • Tomas Rosicky
      0
    • Nicklas Bendtner
    • Andrey Arshavin
    • Emmanuel Eboué (sub)
      0
    • Denílson (sub)
      0
    • Theo Walcott (sub)
      0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grattis grattis. Overbevisende ja, og ganske syk offensiv fotball. Ingen tvil om at Porto var litt dårlig i forsvar da.

Special credit goes out to Nasri, som var regelrett dritt de siste ukene før Burnley-kampen. Har derimot vært som en helt ny spiller de siste to.

Lenke til kommentar

Jøsses, dette hadde jeg aldri forventet. Helt fantastisk.

Manuel Almunia - 6

Bacary Sagna - 7

Sol Campbell - 6

Thomas Vermaelen - 7.5

Gaël Clichy - 7.5

Samir Nasri - 8

Alex Song - 7.5

Abou Diaby - 8

Tomas Rosicky - 6.5

Nicklas Bendtner - 9 BB

Andrei Arshavin - 8.5

Emmanuel Eboue - 8

Denilson - 6

Theo Walcott - 7

På lørdag bommet Bendtner på alt, men i dag fikset han pokker meg en hattrick. Unbelievable. Det er forresten helt sykt å se hvordan Diaby dribler seg rundt helt uten problemer.

Lenke til kommentar

Først og fremst grattis til alle gooners med en herlig fotballkveld. Er vel bare Arsenal som klarer å røre alle følelsespektre og fortsatt vinne 5-0. Var shaky i noen øyeblikk på 2-0, men så tok Nasri det i egne hender. Også grattis til Bendtner for hans første senior-hattrick. May there be more where that came from. Etter Burnley spøkte Arshavin at Bendtner sparte målene sine til Porto, og han tok veldig riktig. ^^ Jizz in ma pants. Kjapp børs:

Almunia 6.5

Sagna 7

Campbell 6.5

Vermaelen 8

Clichy 7

Nasri 9 MoM

Song 8

Diaby 7.5 (høyest pasningsprosent btw, 87%)

Rosicky 7.5

Bendtner 8.5

Arshavin 8.5

Nasty Nas in yo area, about to cause mass hysteria. :)

Endret av iRoman
Lenke til kommentar

Almunia - Redder skuddene og gjør ingen feil. Solid kamp! 6.5

SagnaIkke den mest overbevisende kampen av Sagna. Ok defensivt. Horrible innlegg. 5

CampbellGod helt i starten av kampen. Deretter gjør han en del feil. Sliter litt med tempoet. Ellers gjør han det han skal. 5.5

VermaelenVerminator gjør det han skal. Er solid. Kunne godt vært kaptein i dag. 7.5

ClicyHan her løper som en jævel. Solid defensivt. Gode innlegg også. God kamp av Gäel. 7

Diaby - 7

SongNok en god kamp av Song. Teknikken er brilliant og har noen geniale stikkpasninger i blant. "Hjernen" bak angrepene. 6.5

NasriWow. For noen uker siden sa jeg rett ut at Nasri var blitt dårlig. Etter en kanonpasning mot Burnley og stjernespill i dag, får jeg bite i meg ordene. Han er rett og slett veldig god. For en teknikk, og for et mål. 8

RosickyRozza er med på notene igjen. Med en gang han ser ballen, sklir han ned og tar den. Han har, i likhet med veldig mange andre på laget, en veldig god teknikk. Noen geniale pasninger til tider. Har et farlig skuddbein som han godt kunne brukt litt mere også. Solid kamp. 7

BendtnerHerlig! Slår tilbake mot all kritikk etter Burnley-kampen. Er på rett sted til rett tid og scorer hat-trick. Herlig, Niklas. Dette var fortjent! 9

ArshavinWow. For en spiller. Var enorm i det offensive spillet i dag. Han lekte med Porto-forsvaret. En stor artist. 9

Emmanuel Eboue - 7

Denilson - 5.5

Theo Walcott - 6.5

Endret av Torstein!
Lenke til kommentar

Almunia - Redder skuddene og gjør ingen feil. Solid kamp! 6.5

SagnaIkke den mest overbevisende kampen av Sagna. Ok defensivt. Horrible innlegg.

0.5 ned på Al. Hadde et par lurvne inngripen.

1.5 opp på Sagna. Var solid. Hadde også et par gode innlegg. Blant annet det Dansken headet utenfor.

Lenke til kommentar

Ååååh, inleggene kommer ikke fram. Får ta det litt kortere denne gangen. Sol og Almunia kunne kanskje ha gjort det litt bedre, men resten av gutta var veldig gode idag. Ikke bare 1 og 1, men som lag. Fantastisk å se på og fantastisk resultat! :D

Lenke til kommentar

For noen uker siden sa jeg at Nasri er noe annet enn en god spiller, det er gledelig å innrømme at jeg har tatt feil :)

Det er vrient å velge mellom Bendtner og Nasri som MoM, hjernen min sier Nasri mens hjertet mitt sier Bendtner. Mest fordi jeg har stor tro på Bendtner som stjernespiss. Derfor er det et reint fryd å se Bendtner idag.

Lenke til kommentar

Et ord: FANTASTISK!

Det er så sinnsykt lenge siden jeg har hatt en slik følelse etter kamp. Offensivt så har jeg ikke sett oss så bra på evigheter.

Nasri, for en mann! For en teknikk og for et MÅL!!

Her ser vi hvorfor han ble kjøpt, fortsett slik!

Jeg eier mest ikke ord.

Almunia: 6. Grei

Sagna: 7. Solid bakover, helt ok offensivt.

Sol: 6. Sleit endel idag, men kom seg igjennom kampen.

Vermaelen: 8. Solid som alltid, farlig framover og generelt sett den Vermaelen vi kjenner og elsker. Skulle vært kaptein idag.

Clichy: 8. God bakover, rask som faen og bidro mye offensivt.

Song:8. Game, ta deg en øl og sitt tilbake og nytt, for den formen Song er i nå står ikke tilbake for noen. Fantastisk.

Diaby: 7. Helt ok, gjør ikke så mye ut av seg men gjør jobben sin idag.

Nasri: 9. Insane idag, fantastisk mål og fantastiske pasninger. Tar jobben til Cesc veldig bra. Klasse.

Rosicky: 6. Gjorde lite ut av seg.

Bendtner: 9. Tre relativt enkle mål, men hattrick er hattrick og jeg er storfornøyd med dansken idag.

Arshavin: 9,5. SINNSYK! Mannen har helt insane teknikk. Setter opp 3 mål idag og var livsviktig for laget. Brukte hele Porto som runddingsbøyer! MoM

Eboue: 7,5. Flott mål og bra innhopp. Pustet nytt liv inn i Arsenal.

Denilson: 6. Anonym, bortsett fra et løp framover som kunne blitt farlig. OK jobb når han var inne idag.

Walcott: 6. Skulle likt å sett han ifra start, virker som om han finner formen nå. Hadde ingen problemer med å komme seg forbi venstrebecken til Porto, manglet litt i endeprodukt. Litt for rask for resten av Arsenal avogtil. :tease:

PROUD TO BE A GOONER! :love:

Lenke til kommentar

Arshavin var stor i dag! Når det gjelder er han blandt verdens beste. Nasri imponerte stort! Utrolig fint at vi har noen som kan fylle inn Cesc sin rolle av og til, men så kommer det spørsmålet om vi skal ditche Diaby for Nasri. Jeg syns ikke det med tanke på at Diaby er en mer boks til boks/ballvinnende midtbane spiller, og har blitt en mer playmaker type.

Bendtner hadde sine moments, ikke MoM, men veldig sterk i dag! Deilig og se at han faktisk traff boksen denne gangen, selv om 2 eller kansje 3 mål var nærmere ferdig skåret.

Flott kamp i dag! La den gode trenden forsette så tar vi både PL og CL ;D

Almunia: 5

Sagna: 6

Sol: 4

Vermaelen: 6.5

Clichy: 7

Diaby: 7.5

Song: 7.5

Nasri: 8.5

Rosicky: 6.5

Bendtner: 8

Arshavin: 9

Endret av zlazor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...