Gå til innhold

CL: 9.3.10 v FC Porto, Emirates Stadium (agg: 1-2)

Arsenal 5-0 FC Porto  

17 stemmer

1. 1. Hvem var Arsenals beste spiller?

• Manuel Almunia
    • Bacary Sagna
      0
    • Sol Campbell
      0
    • Thomas Vermaelen
      0
    • Gaël Clichy
      0
    • Samir Nasri
    • Alexandre Song
      0
    • Abou Diaby
      0
    • Tomas Rosicky
      0
    • Nicklas Bendtner
    • Andrey Arshavin
    • Emmanuel Eboué (sub)
      0
    • Denílson (sub)
      0
    • Theo Walcott (sub)
      0

Anbefalte innlegg

Synes det har vært en god omgang av oss. Vi gjør akkurat som vi skal. Score mål! Mangler bare 1 mål nå skal blir det ekstremt vanskelig for Porto.

Synes vi er litt shaky bak. Spesielt hos Al og gamlingen. Farling at Vermy fikk gult såpass tidlig. Ellers har de tre på midten vært meget gode. Song litt rotete.

Rosicky usynlig, Arshavin meget god og Bendtner gjør akkurat det han skal. Flott å se.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eller så er jeg bare jævla god til å vurdere talent. Song er average. Hadde ikke spilt fast for noen av de andre topp 3 klubbene.

Rart vi henger med helt oppe i toppen da? Ser du noe som ikke stemmer da eller? Det er ikke på grunn av de rundt i hvert fall. Er du klar over hvor mye arbeid Song gjør bakover eller? Du er vel enig at forsvaret våres er crap? Noen må vel ha gjort jobben siden vi ligger helt der oppe på tabellen. Du kommer ofte med gode argumenter The Game, men denne her er du litt ute å sykler på.

Lenke til kommentar

Rosicky var meget viktig i forkant av målene da Benjbo, og det er vel det som teller for hans del i denne omgangen. Kan være enig i at det var litt lite gjort av han etter ca 20 min eller noe, men han har foralldel ikke vært "usynlig".

Lenke til kommentar

Eller så er jeg bare jævla god til å vurdere talent. Song er average. Hadde ikke spilt fast for noen av de andre topp 3 klubbene.

HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHA.

Han kjører hvertfall over samtlige av deres sentrale midtbanespillere. Tror virkelig du skal krype tilbake til det hullet du kom fra.

Smart du ser jeg. three times champions, mens Song har vunnet hvor mange trofeer på Arsenal sin sentrale midtbane? Mulig han er bedre enn Gibson dog. En plass på reservelaget kan forsvares.

Billong tampong.

Lenke til kommentar

HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHA.

Han kjører hvertfall over samtlige av deres sentrale midtbanespillere. Tror virkelig du skal krype tilbake til det hullet du kom fra.

Smart du ser jeg. three times champions, mens Song har vunnet hvor mange trofeer på Arsenal sin sentrale midtbane? Mulig han er bedre enn Gibson dog. En plass på reservelaget kan forsvares.

Billong tampong.

Koslig med troll =)

Lenke til kommentar

Når ikke Porto lager underholdning, så må vel noen så frem og ta ansvar?

Morsomt å se Fjøra når han forsøker å snakke seg bort fra den ene talefeilen etter den andre. Til slutt er han så langt ute å kjøre at han regelrett ber om en reklame pause. Høres i alle fall sånn ut i blant

Lenke til kommentar

Billong tampong.

Visst faen er jeg smart.

Laget deres har noen enorme styrker, samt nøkkelspillere. Den sentrale midtbanen deres er i mine øyne den posisjonen hvor det er dårligst dekning i ManUtd. Ved siden av høyreback.

Song ville nok spilt fast i 3 av 4 av de 4 store. Chelsea tror jeg ikke han ville spilt fast i, men det er det eneste laget som har kvaliteter nok i den posisjonen til å benke Song.

Trofeer vinnes ikke utelukkende på midtbanen.

Carrick < Song

Fletcher = Song

Scholes (nåværende) < Song

Anderson < Song

Gibson < Song

Men en ting skal dere ha.

Scholes i tidligere form >>>>>>>>>> Song

Lenke til kommentar

De danske ekspertene i streamen jeg ser på er uendelig mye bedre enn Fjørtoft & co.

Jeg er sikker på at Alex Rosén, Jan Thomas og Linni Meister hadde gjort en bedre jobb en de inkompetente idiotene i Viasat-studioet.

Haha. Er ikke så sikker på det. Kreves jo _litt_ fotballkunnskaper for å sitte i studioet der. Noe hverken den gjengen du nevner eller folka i Viasat-studioet besitter.

Lenke til kommentar

Visst faen er jeg smart.

Nei.

Song ville nok spilt fast i 3 av 4 av de 4 store. Chelsea tror jeg ikke han ville spilt fast i, men det er det eneste laget som har kvaliteter nok i den posisjonen til å benke Song.

Tøv og det er ikke trolling.

Carrick < Song (Carrick i form er verdensklasse. pdd er nok Song hakket vassere)

Fletcher = Song (kødder du eller? Stor klasseforskjell)

Scholes (nåværende) < Song

Anderson < Song

Gibson < Song

Fixed

Lenke til kommentar

Men en ting skal dere ha.

Scholes i tidligere form >>>>>>>>>> Song

Kan ikke helt sammenlignes (samme med Carrick Song sammenligningen btw, begge er fantastiske på "det de gjør" liksom), men Scholes. :love: :love:

Synes Rosicky bare kan skyte mer. Han har et undervurdert skudd.

Helt enig.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...