Gå til innhold

CL: 9.3.10 v FC Porto, Emirates Stadium (agg: 1-2)

Arsenal 5-0 FC Porto  

17 stemmer

1. 1. Hvem var Arsenals beste spiller?

• Manuel Almunia
    • Bacary Sagna
      0
    • Sol Campbell
      0
    • Thomas Vermaelen
      0
    • Gaël Clichy
      0
    • Samir Nasri
    • Alexandre Song
      0
    • Abou Diaby
      0
    • Tomas Rosicky
      0
    • Nicklas Bendtner
    • Andrey Arshavin
    • Emmanuel Eboué (sub)
      0
    • Denílson (sub)
      0
    • Theo Walcott (sub)
      0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han er russer, hva forventer du? Det ligger til deres kultur å ikke vise følelse :) Har vært i Moskva en gang, aldri mer. En kjøligere by enn byen skal du lenge ser etter.

Skal ikke starte en kulturdebatt, men her tar du grundig feil, gutt.

Arshavin er ganske arrogant ja, men det er nesten så han får lov til å være det. Bendtner er mer kvalmende noen ganger syns jeg. Og Arshavin har egentlig en veldig bra holdning utpå banen, lite primadonnatakter og ligger ikke unødvendig lenge nede når han blir skadet.

Lenke til kommentar

Ok, iRoman. Meninger er delt i baken.

Synes ikke at Bendtner og Arshavin er arrogante, men Arshavin kan av og til være litt for likegyldig. Det irriterer meg ofte. Man skal være aggressiv når ting går dårlig, istedenfor å stå der og smile.

Lenke til kommentar

Song er ikke en grei spiller Game. Har du sett mye av Arsenal i år? Han har blitt noe spesiell. Eneste han mangler er egentlig fart. Teknikken hans er gudommelig, og det han har blitt helt syk på er det å ta riktige avgjørelser. Også timingen hans, kraftige solo-raid osv.

Enig med kommentatoren på Sky nå, Sol virker veldig usikker.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Haha. No problemo. :p

Men akkurat hva er du uenig i ang. Song da liksom, det hjelper ikke å si tullball osv, hehe. Menmen, er ikke så viktig, er ikke snakk om Fletcher eller noe her. Song er ikke der enda nei. :D Men vi tar dette senere, hehe.

Etter 2-0 har vi sett ut som laget som ga bort 4-2 ledelsen mot Spuds. Dette kan så jævlig fort gå til helvete. Er mer nervøs og svett nå enn på 0-0.

3-0 kommer nok snart skal du se. Akkurat som du tippet.

Lenke til kommentar
Synes ikke at Bendtner og Arshavin er arrogante, men Arshavin kan av og til være litt for likegyldig. Det irriterer meg ofte. Man skal være aggressiv når ting går dårlig, istedenfor å stå der og smile.

Likegyldig er nok ordet ja, men jeg tror han prøver å holde pokerface og psyke ut motstanderen. Men Arshavin er også ganske spesiell som person. Når det gjelder Bendtner så virker det i blant som han har alt for høye tanker om seg selv. Og måten han smilte på da han gikk av banen mot Burnley likte jeg ikke. Hadde vært noe annet om vi ledet 3-0, men det var fortsatt nerve i kampen. Men nok om det, rivallagets spillere vil alltid virke mer irriterende/kvalmende.

Lenke til kommentar

Gi noen bitchslaps i pausen Wenger! Vi blir så noncholante når vi leder at det er kvalmt.

Heilt enig. Dei gjer det altfor vanskeleg for seg sjølv. Om vi hadde spelt enkelt og hatt topp konsentrasjon hadde vi avgjort det no. Bakover er vi sårbare som alltid, og kjem det eit mål i mot kjem nervøsiteten.

Lenke til kommentar

Eller så er jeg bare jævla god til å vurdere talent. Song er average. Hadde ikke spilt fast for noen av de andre topp 3 klubbene.

HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHA.

Han kjører hvertfall over samtlige av deres sentrale midtbanespillere. Tror virkelig du skal krype tilbake til det hullet du kom fra.

Endret av GrandMa
Lenke til kommentar

Eller så er jeg bare jævla god til å vurdere talent. Song er average. Hadde ikke spilt fast for noen av de andre topp 3 klubbene.

Haha, Song er ikke average. Jeg gidder ikke si mer siden du ikke gidder å si mer heller.

Han hadde ikke spilt i Pool midtbanen?

Og du har faktisk kanskje rett, fordi han passer perfekt i Arsenal egentlig, vet ikke helt om det hadde gått like bra i en 4-4-2 ved siden av en Carrick f.eks.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Likegyldig er nok ordet ja, men jeg tror han prøver å holde pokerface og psyke ut motstanderen. Men Arshavin er også ganske spesiell som person. Når det gjelder Bendtner så virker det i blant som han har alt for høye tanker om seg selv. Og måten han smilte på da han gikk av banen mot Burnley likte jeg ikke. Hadde vært noe annet om vi ledet 3-0, men det var fortsatt nerve i kampen. Men nok om det, rivallagets spillere vil alltid virke mer irriterende/kvalmende.

Som jeg skrev i Burnley kamptråden, jeg mener at det er veldig tydelig på at Bendtner lo av seg selv. Han har innsett det han gjorde på banen var helt latterlig, og ja det var latterlig :) Smilet var nok en slags selvkritikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...