rottert Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Trenger tips til 4 x dvi-oppsett til kontormaskiner med kun 1 pci-express og 2 pci-slots. Dagens oppsett: Dell optiplex 755, WIN XP, Core2-E6550, 2gb ram, 350w psu max, 2 x dell 23" dvi, Ati Radeon HD 2400 pro (2x dvi) Skal brukes til kontorarbeid med 4 seperate skrivebord på 4 X 23" dvi-skjermer Så langt klart å funne noen få dyre matrox kort. Bare jeg som er dårlig til å lete eller finnes det flere alternativer enn hva jeg trur. Tips mottas med en stor takk! Endret 9. mars 2010 av rottert Lenke til kommentar
Merko Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Du kan jo se litt på ATI Kortene i 5*** Serien. Er ikke sikker på om de har kommet, men de skal iallefall lansere kort med 6 Displayporter. Du må riktignok ha Displayport(mini) til DVI adapter, ellers må du ha skjerm som støtter displayport. Skal se om jeg kan finne litt mere informasjon om det. Lenke til kommentar
rottert Skrevet 28. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2010 Mulig å bruke et hvilken som helst pci-kort i tillegg til pci-e kortet og kjøre på separate drivere? Vet ihvertfall det ikke går an å bruke integrerte skjermkortet i tillegg til et pcie kort. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Hei. Regner med dere har mulighet for å få litt gunstigere priser enn hva som ligger dere ute for vanlige consumere? I så fall kan et Nvidia NVS450 være et alternativ. Vet at løsningen HP leverer kommer med 4x displayport og medfølgende displayport til DVI adaptere. Lenke til kommentar
rottert Skrevet 28. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2010 Takk for tipset. En del dyrere enn jeg håpet på, men skal få sjekka priser. Har liten tru på at et ekstra pci-kort kan bli noe særlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå