Alfa89 Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Hei ! Prøvde å søke etter lignende emne men fant ingen så starter en ny. Akkurat fått Battlefield Bad company 2 i posten og installert det men får ikke multiplayer til å fungere. Får logga inn fint og tastet in koden til den Reedem Code greia helt greit og everything men når jeg prøver under Multiplayer og Play now så står den bare fast på "Searching for a games" pop-upen etterfulgt av en "We couldn't find any games, please try again." Prøver jeg å browse manuelt etter servere så kommer "Waiting for data" i noen sec men kommer ingen servere. Prøvd forskjellige filtere osv og. Har gjort så brannmuren min har spillet under Unntak listen. Takker på forhånd. Endret 9. mars 2010 av Alfa89 Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Du er ikke den eneste som har problemet! <- Klikk I den tråden dukker det ofte opp 10-12 stykker som klager over det samme hvis EA er nede i mer enn et par minutter. Du kan jo selvfølgelig sjekke brannmuren for å forsikre deg om at det ikke er den som sperrer programmet. Lenke til kommentar
ElizabethFina Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Kan ha noe med å gjøre at du ikke har installert siste versjon av punkbuster. Det finner du på www.evenbalance.com. Det tar en god stund før serverene popper opp på serverlisten, så kan også ha med å gjøre at du ikke har hatt tålmodighet nok. La den stå på "Waiting for data..." i 15-20 sekunder før du trykker cancel, så venter du en stund, kan være det popper opp noen servere da. Også kan jeg anbefale at du sjekker på høyresiden under "Server name" at du ikke har kommet borti noen taster der og filtrerer søkene dine etter f.eks "fjewfn". Lenke til kommentar
Alfa89 Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2010 Takker for svar ! Har ikke lastet ned nyeste punkbuster nei så skal gjøre det nå :-) Håper det ordner seg opp da. Og bar for å svare på noe du skrev ElizabethFina for humorens skyld - Jeg har ventet snarer 10-15 min på at servere skulle dukke opp, hehe. Lenke til kommentar
jag007 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Forsøkte selv å spille i går, men opplevde det samme som deg. Har spilt tidligere, så regner med at oppsett/installasjon er ok for min del. PB har jeg ikke rørt, kun innstalert som del av hele pakken. Har ikke sjekket i dag, men regner med at EA har hatt serverproblemer. Enig i at det er for tregt å vise/finne servere. Lenke til kommentar
NatroN Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Hihi dere er ikke alene! Folk over hele verden sliter med connects! Kan gi dere et tips doh; Ikke update server lister, bare bruk "Play Now" og velg EN kategori! Jeg har 10/10 linje og får ikke spilt etter klokka 8-9 på kvelden! Da kommer nemlig "yanksa" hjem fra skole/jobb og serverne blir ustabile! Spiller etter jobb og til kvelden, da er alt super nice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå