maggh Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Hei! Jeg er ny her, ikke vert medlem på noe annet forum tidligere så dette er første gang! Har oppkjøring på bil den 13 april i år. Er litt i tvil angående oppkjøringen. For nå når jeg har kjøretimer kjører vi bare rundt midt inne i byen(Tønsberg) for jeg er dårlig på kjøring inne i byen. Noen som vet om det er mye eller lite oppkjøringer midt inne i byen? (Mye envegs kjørt) Mvh Magnus Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Har selv oppkjøring om litt over 2 mnd, men har flere venner som har fått lappen etter nyttår. Det de pleier å gjøre er at de kjører halve timen i byen og halve på landeveien, de skal jo se at du takler lyskryss, vanlig vikepliktkryss, utkjøring på e6 o.l. Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Du må nok belage deg på å kjøre litt i sentrum, ja. Jeg var heldig med min oppkjøring og kjørte gjennom byen og ut til Ringshaug og Skallevold. Men det er bare å forberede seg på kjipe, enveiskjørtegater og annet. Og husk, forklar alltid hvorfor du gjør som du gjør, det viser at du er reflektert Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 eller bare drit i det å følg med på det som skjer videre i turen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå