WipeOut! Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Hvordan skal jeg unlocke min xp 2400+(Thoroughbred) og hva kan jeg bruke?? Takk på forhånd!! Lenke til kommentar
WipeOut! Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2003 nforce2 ja jeg har nforce2!! Lenke til kommentar
SnoelK Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 nforce2 Hva hvis man ikke har nforce2? (via kt 400) Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 nforce2 Hva hvis man ikke har nforce2? (via kt 400) Akkurat det samme..kt400 låser opp multiplier på xp2400(tror dette gjelder alle t-bred b kjerna) Lenke til kommentar
SnoelK Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 nforce2 Hva hvis man ikke har nforce2? (via kt 400) Akkurat det samme..kt400 låser opp multiplier på xp2400(tror dette gjelder alle t-bred b kjerna) Jeg har prøvd å sette fsb'en høyere og multiplieren ned, med skjermen er svart når jeg starter. :-? Kanskje jeg må låse opp cpu'en (xp 2400). I så fall, hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 nforce2 Hva hvis man ikke har nforce2? (via kt 400) Akkurat det samme..kt400 låser opp multiplier på xp2400(tror dette gjelder alle t-bred b kjerna) Jeg har prøvd å sette fsb'en høyere og multiplieren ned, med skjermen er svart når jeg starter. :-? Kanskje jeg må låse opp cpu'en (xp 2400). I så fall, hvordan gjør jeg det? Kansjke forandre på dividern??sette denne opp et hakk?da går det nok,har gjort det samme sjøl Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 I bios.når du setter multipliern ned til feks 6,og fsb til 333,setter du dividern til 5-2-1(troro jeg det var)Da vil du ha samme hastighet (Mhz) på cpu som før du startet,men med en høyere fsb(kan du kjøre synkront med minne,hvis du bruker 333Mhz minne) Lenke til kommentar
SnoelK Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Hvor finner jeg "divider" i BIOS?????? Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Har du noen gang vært inne i bios????Litt forskjellig fra hk til hk,men det skal være under samme sted som du stiller fsb(kan avvike litt fra bios til bios,men som regel under "advanced" ) Lenke til kommentar
SnoelK Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Har du noen gang vært inne i bios????Litt forskjellig fra hk til hk,men det skal være under samme sted som du stiller fsb(kan avvike litt fra bios til bios,men som regel under "advanced" ) Har sett gjennom BIOS flere ganger, men finner ikke noen "divider". Finnes det noe annet navn for det kanskje? Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Ratio kan være et annet navn på den.Standard står den vel på 4-2-1.men hvis du skal sette opp fsb til 333,må du sette Ratio(divider)til 5-2-1.Håper dette hjelper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå