Gå til innhold

Jeg vet ikke hva jeg skal spille ;S MMORPG eller FPS!?


Anbefalte innlegg

Hei folkens . . . dette synes kanskje ikke som et stort problem men problemet er at jeg vet ikke hva jeg skal spille lengre xD

 

FPS: Dette er entrulig morsom sjanger :) Har spilt mange spill som Halo3, MW2, MW, Medal of Honor spillene, Brothers In Arms, CS 1,6 og CSS og mange fler. Men lol problemet er at jeg aldri blir skikkelig god i noe spill så disse slutter jeg fort å spille xD

 

MMORPG: Veldig brae spill med det at man kan bevege seg i en åpen verden. Problemet mitt her er lvling som jeg finner utrolig tidkrevende. Jeg er ikke den beste spilleren i denne sjangeren og blir fort lei av en grunn jeg ikke vet :S kanskje jeg rett og slett ikke passer inn i dene sjangeren :S problemet er av MMOs var gøy intill for en stund siden XD

 

Så hvis dere føler for det si hva dere synes :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei folkens . . . dette synes kanskje ikke som et stort problem men problemet er at jeg vet ikke hva jeg skal spille lengre xD

 

FPS: Dette er entrulig morsom sjanger :) Har spilt mange spill som Halo3, MW2, MW, Medal of Honor spillene, Brothers In Arms, CS 1,6 og CSS og mange fler. Men lol problemet er at jeg aldri blir skikkelig god i noe spill så disse slutter jeg fort å spille xD

 

MMORPG: Veldig brae spill med det at man kan bevege seg i en åpen verden. Problemet mitt her er lvling som jeg finner utrolig tidkrevende. Jeg er ikke den beste spilleren i denne sjangeren og blir fort lei av en grunn jeg ikke vet :S kanskje jeg rett og slett ikke passer inn i dene sjangeren :S problemet er av MMOs var gøy intill for en stund siden XD

 

Så hvis dere føler for det si hva dere synes :)

så siden du ikke finner ut å du vil spille så vil du at andre skal bestemme for deg?

hva med å prøve litt flere sjangere, holde deg til single player fps og rpg spill littegrann kanskje.

hva med bilspill eller flyspill. det er mye å velge mellom.

 

du sier bare jeg er ikke flink til dette

og ikke til dette heller så dere må si hvilken av de to jeg skal velge.

du velger den sjangeren eller de sjangerene du liker å spille så spiller du det nok til at du blir skikkelig godt, eller du holder det casual og spiller litt her og der og hvis online så prøver du å holde deg på servere som er for casual gamers.

Lenke til kommentar

De fleste trenger øvelse for å bli gode i spill vettu. ;)

Ikke at jeg trenger det da! :new_woot:

 

Men om du liker gta type spill, er det et spill på vei.

Et spill som ligner mye på gta som i tilegg er MMO, husker ikke hva det heter men det ser veldig bra ut.

 

Anyways, BC2 kan da være morsomt uten å være like god som meg også :thumbup:

 

For de som ikke skjønner at jeg er bittelitt ironisk når jeg skryter av meg selv. Har helt rett, for jeg er ikke ironisk! :cool:

Lenke til kommentar

Jeg syntes du burde spille mange spill jeg :D Har sluttet med WoW, men før drev jeg med det og 1.6! Perfekt kombinasjon, så jeg kan blaffe folk i trynet når jeg vil det, og raide hardcore når jeg ville det :D

 

Bilspill er et bra tidsfordriv...

Hva med å ikke LÅSE deg til et spill som du MÅ bli god i? Ikke alle kan bli like gode i alle spill... Ligger mer naturlig!

 

Vil foresten legge til at mange MMORPG's krever mye lesing og forberedelser utenom selve spillingen for å bli best! Som i WoW, studering av classer, se på filmer, macros, addons, taktikker, specs osv osv osv!

 

Ta deg en fin blanding du, og lær deg og kose deg med spillingen istedenfor å ta det som en jobb hvor du må være best! Det gjør jeg, og når jeg ikke er så seriøs, spiller jeg generelt mye bedre :p

Lenke til kommentar

Du kunne jo kanskje prøvd noen spill som Fallout 3 / Mass Effect 2 (Singleplayer FPS (Open World på begge - Open Galaxy på Mass Effect 2)

Bare lyst å pirke litte her, Mass effect er IKKE et FPS spill, derimot er det et ARPG spill.

Om vi skal være veldig snill så kan vi kalle det et TPS spill (mest i denne sammenhengen), men det blir veldig upresist.

Uansett er det langt i fra noe som helst med FPS å gjøre.

 

Har nå ingenting å si..

Lenke til kommentar

Jeg syntes du burde spille mange spill jeg :D Har sluttet med WoW, men før drev jeg med det og 1.6! Perfekt kombinasjon, så jeg kan blaffe folk i trynet når jeg vil det, og raide hardcore når jeg ville det :D

 

Bilspill er et bra tidsfordriv...

Hva med å ikke LÅSE deg til et spill som du MÅ bli god i? Ikke alle kan bli like gode i alle spill... Ligger mer naturlig!

 

Vil foresten legge til at mange MMORPG's krever mye lesing og forberedelser utenom selve spillingen for å bli best! Som i WoW, studering av classer, se på filmer, macros, addons, taktikker, specs osv osv osv!

 

Ta deg en fin blanding du, og lær deg og kose deg med spillingen istedenfor å ta det som en jobb hvor du må være best! Det gjør jeg, og når jeg ikke er så seriøs, spiller jeg generelt mye bedre :p

 

Hehe :) skal på LAN i helga da :) men der er det lettere å knerte noen siden alle ikke er like gode xD . . . men ja, du er inne på noe om det med å kose seg istedet for "jeg må være best" men spill er jo kjempe gøy når du er god og da :p

Lenke til kommentar

hmm . . . får sjekke ut noen nye spill :p Just Cause 2 ser litt bra ut :) men hvordan står det till med MMORPG fansen? Vil spill som f. eks Aion holde seg en stund?? Jeg vurderer det i stedet for WoW skjønner dere :p WoW er blitt kjedelig :p men lurer på om folk fortsatt spiller Aion og ikke bare spiller WoW xD men ska definitivt sjekke ut nye spill :)

 

Takker for alle svar hittil!! :D

Endret av Julekula
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...