Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs AC Milan

Latias

United - Milan  

34 stemmer

1. 1. Uniteds beste...

• VDS
      0
    • Neville
      0
    • Ferdinand
      0
    • Vidic
      0
    • Evra
      0
    • Fletcher
    • Scholes
      0
    • Park
    • Valencia
      0
    • Rooney
    • Nani
      0
    • Berbatov (innbytter)
    • Rafael (innbytter)
      0
    • Gibson (innbytter)
      0
  2. 2. Fornøyd med kampen?

• Absolutt!
    • Neh, kunne ha vunnet mer enn 4-0
    • Passe, akkurat slik jeg forventet
      0
    • Vet ikke/så ikke kampen
    • Er ikke United-supporter, så hvorfor skulle jeg være fornøyd?
  3. 3. Beste mål?

Anbefalte innlegg

Jeg er faen så nervøs. Jeg frykter et tidlig mål i mot, og United-spillere som blir preget av stundens alvor. Skummelt at mange tar dette avansementet for gitt, det gir meg bare en enda verre magefølelse.

Stjernene til Milan må passes mye bedre på nå enn de ble for 2 uker siden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Milan har jo ingenting å tape, så de må jo på sett og vis være ganske aggresive fra start. Tror ikke de kan forvente å score 2 mål på Old Trafford om de legger seg bakpå. Vi kommer nok til å gå ut og prøve å styre kampen, og spille i vårt tempo. Tror det er mer enkelt prestasjoner fra Milan sin side som er vår største trussel. Dessuten frykter jeg altid Pato om han skal spille, den gutten har talent. Jeg kan tenke meg at Beckham også er ganske lysten på å score på sin gamle hjemmebane.

Dette oppgjøre kan fort bli mye mer spennende enn det trengs. Jeg håper Rooney spiller om han er 100%, og at vi ikke gambler med skaden hans. Bedre at han da heller kommer inn fra benken. Det er typisk Rooney å få en skade når han er i topform.

Lenke til kommentar

Jeg er meget nervøs foran denne kampen. Så nervøs at jeg ikke tør å tippe noe resultat engang. Men at Rooney er fit for fight hjelper veldig. Blir nok en hard og jevn kamp med mye trykk begge veier, men hjemmebane burde sørge for at hovedtrykket kommer fra oss.

Tviler også på at det blir en "kjedelig" kamp med mye defensiv spilling, mens vi satser på at Milan sliter seg ut og gjør tabber sånn at vi kan kontre, slik noen har spådd.

Blir også spennende å se hvor mange som boikotter åpningsminuttene og evt. hele kampen. Ryktes at det er snakk om over 10.000 plasser. Det er ganske mange, og burde sende et uhyre klart signal til Glazer.

Beckham får en god velkomst. Nærmest ingen tvil om det. :)

-Glory, glory Man United!

Lenke til kommentar

Jeg er enig med de fleste her at det er enkeltprestasjonene som virkelig er skummelt med Milan.

Jeg tror Manchester United rir av stormen ganske lett i denne kampen. De har et flott utgangspunkt som de lagde på San Siro. Absolutt et resultat som man kan være stolt av. Like vell klarer jeg jeg ikke å skyve kampen mot Wolves helt unna. Det var en kamp man børster under teppet så fort man har anledning. Det var ikke mye positivt i Manchester sine øyne. Uansett, så er dette et kvalitetslag som vet når de må kjempe på full maskin.

Uansett, som objektiv seer, håper jeg på at det blir en jevn og fartsfylt kamp.

Lenke til kommentar

Manchester United:

Van der Sar, Neville, Evra, Ferdinand, Vidic, Valencia, Fletcher, Scholes, Park, Nani, Rooney.

Benken:

Kuszczak, Berbatov, Rafael, Evans, Obertan, Gibson, Diouf.

Milan:

Abbiati, Abate, Jankulovski, Bonera, Thiago Silva, Flamini, Ambrosini, Pirlo, Ronaldinho, Borriello, Huntelaar.

Benken:

Dida, Gattuso, Inzaghi, Seedorf, Zambrotta, Favalli, Beckham.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...