Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs AC Milan


Latias

United - Milan  

34 stemmer

  1. 1. Uniteds beste...

    • VDS
      0
    • Neville
      0
    • Ferdinand
      0
    • Vidic
      0
    • Evra
      0
    • Fletcher
    • Scholes
      0
    • Park
    • Valencia
      0
    • Rooney
    • Nani
      0
    • Berbatov (innbytter)
    • Rafael (innbytter)
      0
    • Gibson (innbytter)
      0
  2. 2. Fornøyd med kampen?

    • Absolutt!
    • Neh, kunne ha vunnet mer enn 4-0
    • Passe, akkurat slik jeg forventet
      0
    • Vet ikke/så ikke kampen
    • Er ikke United-supporter, så hvorfor skulle jeg være fornøyd?
  3. 3. Beste mål?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratulerer! :) Fantastisk kamp, synd at et til italiensk lag gikk ut på ræva, men dette var i det minste fortjent! ;)

 

Over til det jeg kom inn her for:

Ikke for å spre kvalme når dere akkurat har vunnet, men var det flere enn meg og kompissene mine som la merke til massiv buing(eller hvordan faen man skriver det) fra publikum når Bechham var på ballen de to første gangene? Eller var det for noe annet? :p

Lenke til kommentar

Gratulerer! :) Fantastisk kamp, synd at et til italiensk lag gikk ut på ræva, men dette var i det minste fortjent! ;)

 

Over til det jeg kom inn her for:

Ikke for å spre kvalme når dere akkurat har vunnet, men var det flere enn meg og kompissene mine som la merke til massiv buing(eller hvordan faen man skriver det) fra publikum når Bechham var på ballen de to første gangene? Eller var det for noe annet? :p

Vel, de tok seg en pause i "There's only one David Beckham" for å bue litt på ham. Tok du ikke vitsen?

Lenke til kommentar

At Real røyk ut nå var jo bare dobbel lykke. Godt valg Ronaldo. Svært godt valg.

Han sitter vel i garderoben å angrer nå.

Hvorfor skulle han det? Han visste at sånt noe som dette her kunne skje. Ronaldo dro til den klubben han har hatt følelser for siden han var en guttunge. Dvs, en barndomsdrøm.

 

Det er jo muligheter for å tvile på det valget man har gjort. Selv håpet jeg på at vi skulle banke Madrid ut av CL, men noen franskmenn kom oss vist i forkjøpet.

 

Deilig med knusende seier! Viser tydlig at nivået i England er et hakk høyere enn de fleste andre ligaer, dog har Milan tapt seg endel de siste par årene.

Lenke til kommentar

Deilig kamp! Rooney er fantastisk, best i verdent atm!

Park er jo sinnsyk i CL og angrer som faen på at jeg har tenkt tanken tidligere i sesongen på at han ikke er god nok og at vi burde kvitte oss med han! Perfekt CL-spiller!

 

BECKHAM=LEGEND

Lenke til kommentar

Vet ikke hva jeg skal si jeg.

 

Kan vel starte med at Rooney er faen meg ekkel (hehe Smågal) nå som prøver så hardt å ta førsteplassen min på listen min av favorittspillere fra Scholes, fy faen.

 

Mannen er bare klasse. Også er han så herlig ellers også, rett og slett perfekt for min del. PERFEKT. Ikke bli skadet, vær så snill. I love you so much Wayne Rooney.

 

Og btw, jeg er glad at folk sier at det er herlig å se Park sånn igjen osv osv, men det har vært noen av dere som har ofte sagt at han suger, burde blitt solgt, ikke burde vært i Utd osv (og noen som attpåtil sa at han bare er på laget pga penger fra Asia viewers osv - latterlig mtp at det er Fergie som er manager hos oss) og ja; så vil bare gi en stor hyllest til Ji Sung Park som har i det siste (igjen) vist hvorfor han spiller for oss. PERFEKT for oss i så mange forskjellige kamper nå, og på så forskjellige måter (som å ødelegge for Puyol samtidig som han ga støtte til Wazza). Park har noe spesielt ved han, og han har helt klart vært en positiv mann for oss siden han kom. Here's to Ji Sung Park!

 

Og David Beckham, what can I say? Bildet som Night postet sier vel det meste.

 

Only two words; Leg-End.

 

EDIT: Haha Berbastic, herlig timing på det innlegget av deg mtp. det jeg sa ang. Park osv. Ihvertfall glad at du innrømmer at det var feil tenkt. :)

 

EDIT 2: BTW, grattis Hyrlen. :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Park var faktisk Man of the Match, hårfint foran Rooney og Scholes/Fletcher. Sier ikke fuckings reint lite.

 

Jeg er en av dem som har vært kritisk til Park, men med slike kamper gjør han hele meg til skamme. Latterlig smarte løp og er konstant bevegelig. Klasse.

 

Åja, Hyrlen, Spent på hva du har å si om Valencia når du kjæm hjem. Har han noen gang en dårlig dag? Hvor ståpikk jeg fikk når han MOSTE Ronaldinho med skuldra :love: . åRETS KJØP! Min nye favoritt blant de nye spillerne. Anderson har falt i rekkene.

 

Valencia IS THE SHITT som tc så vakkert ville skrevet.

Lenke til kommentar

The Game; det innlegget der er så fantastisk. :love: :love: Kunne ikke sagt noe av det bedre, og er alltid like herlig å høre gode ord (og skjønner hvorfor Fergie bruker han) om THREE LUNG PARK!

 

IGS.Focus.ParkJiSung03.jpg

 

(What a cutie)

 

Valencia er rett og slett den beste vingen i PL right now. Kan ikke si noe imot det, I dare you motherfuckers!

 

25587.jpg

 

(Hottie)

 

Nani var forøvrig begredelig i første omgang; så derfor vil jeg gi han litt credit for en ganske god andre omgang, og da spesielt 2-0 assisten. Pent.

 

Til slutt vil jeg gi ros til mannen selv, Sir Alex Ferguson. Taktisk GENI. GENIUS I FUCKING TELL YOU! Elsker deg for alltid.

 

1.jpg

 

(Classy)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Jaja. Gratulerer. Håper virkelig Rooney blir skada snart med tanke på PL :)

Rolig med hva du sier nå, lillegutt..

Ja, må jo ikke jinxe det :S

Eneste grunne for at jeg sier sånt, som selv dere united supportere bør skjønne, er pga. med en Rooney i så god form som han er nå, kan United bli veldig tøffe i serien for oss gooners. Naturligvis vil jeg ikke at Rooney skal bli alvorlig skadet og ødelegge karieren sin. Sånt er trist uansett hvem det gjelder. En lyskestrekk som gjør at han er ute mot feks. liverpool og andre litt harde motstandere hadde ikke gjort meg stort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...