Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs AC Milan


Latias

United - Milan  

34 stemmer

  1. 1. Uniteds beste...

    • VDS
      0
    • Neville
      0
    • Ferdinand
      0
    • Vidic
      0
    • Evra
      0
    • Fletcher
    • Scholes
      0
    • Park
    • Valencia
      0
    • Rooney
    • Nani
      0
    • Berbatov (innbytter)
    • Rafael (innbytter)
      0
    • Gibson (innbytter)
      0
  2. 2. Fornøyd med kampen?

    • Absolutt!
    • Neh, kunne ha vunnet mer enn 4-0
    • Passe, akkurat slik jeg forventet
      0
    • Vet ikke/så ikke kampen
    • Er ikke United-supporter, så hvorfor skulle jeg være fornøyd?
  3. 3. Beste mål?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud for en vanvittig deilig kamp å se på! REN NYTELSE! Pure class. Overkjøring til tusen på slutten! Herlig å se Becks tilbake på Drømmenes Teater, håper han velger å avslutte karrieren sin som en legende her. Er så og si en perfekt kamp å se på, hadde faktisk likt å sett Beckhams kanonskudd gå inn. Er nok første og siste gang jeg håper at en motspiller scorer mot United. Må heller ikke glømme Rooney, fy faen for en form den mannen er i! :love:

Lenke til kommentar

Kor va dæm hen!? Dæm har itj sjans! Det e så lett! Kæm e kongen?! Barneskirenn!

 

Haha..Det er nesten synd at Petter Northug ikke er fotballspiller.Tenk så mange gullkorn vi ville fått.SkySports hadde vel gått agurk under hvert intervju.

 

"Northug asks where his oponents were "I didnt see anybody out there!Who is the king?"" :!:

 

Dette er en unik fin aften som må absorberes nøye.4-0 over selveste AC Milan,7-2 totalt mot et dynasti som er kjent for en kompakt,kontant bakre firer.Samt,Becks spiller på banen han helst alltid skulle spilt.

 

Flott dag!

 

Edit: Leifemann på besøk

Endret av Corey
Lenke til kommentar

At Real røyk ut nå var jo bare dobbel lykke. Godt valg Ronaldo. Svært godt valg.

Han sitter vel i garderoben å angrer nå.

Ville ærlig talt heller ryki ut med favorittklubben min enn å avansere med en annen klubb. Nå ser jo Ronaldo på United som en av favorittklubbene hans (Sporting, United, Real og en liten portugisisk klubb til tror jeg), men Real har alltid vært hans klubb nr 1. At folk fortsatt ikke skjønner det enda syntes jeg er merkelig.

Lenke til kommentar

Satt selv med tårer i øynene når Becks kom inn. Mannen er stooor!

 

 

Jeg og. Seks høydepunkter i kampen, de fire målene, pasningen til Nani til Rooney på 2-0 målet og når Becks kom inn. Var nesten så jeg håpte at Milan skulle få frispark på overtid og at Beckham hadde satt den rett i krysset mens Old Trafford hadde stått og klappet.

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Satt selv med tårer i øynene når Becks kom inn. Mannen er stooor!

 

 

Jeg og. Seks høydepunkter i kampen, de fire målene, pasningen til Nani til Rooney på 2-0 målet og når Becks kom inn. Var nesten så jeg håpte at Milan skulle få frispark på overtid og at Beckham hadde satt den rett i krysset mens Old Trafford hadde stått og klappet.

Helt ærlig, så satt jeg å håpte på det.

Lenke til kommentar

At Real røyk ut nå var jo bare dobbel lykke. Godt valg Ronaldo. Svært godt valg.

Han sitter vel i garderoben å angrer nå.

Hvorfor skulle han det? Han visste at sånt noe som dette her kunne skje. Ronaldo dro til den klubben han har hatt følelser for siden han var en guttunge. Dvs, en barndomsdrøm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...