Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs AC Milan


Latias

United - Milan  

34 stemmer

  1. 1. Uniteds beste...

    • VDS
      0
    • Neville
      0
    • Ferdinand
      0
    • Vidic
      0
    • Evra
      0
    • Fletcher
    • Scholes
      0
    • Park
    • Valencia
      0
    • Rooney
    • Nani
      0
    • Berbatov (innbytter)
    • Rafael (innbytter)
      0
    • Gibson (innbytter)
      0
  2. 2. Fornøyd med kampen?

    • Absolutt!
    • Neh, kunne ha vunnet mer enn 4-0
    • Passe, akkurat slik jeg forventet
      0
    • Vet ikke/så ikke kampen
    • Er ikke United-supporter, så hvorfor skulle jeg være fornøyd?
  3. 3. Beste mål?



Anbefalte innlegg

b_12.png VSb_26368.png

 

Champions League

10-03-2010 Kl. 20:45 @ Old Trafford

 

Vises på: Viasat4_106187c.jpg

 

David_Beckham_786527p.jpg

 

----------------------------------------------------

 

Kampen på San Siro endte 3-2 fordel United, og nå er det endelig klart for returoppgjøret mot laget fra Milano. Mesterne fra 07 tar i mot mesterne fra 08. Disse to lagene har vært i finalen fem ganger de siste sju årene, de leverer når det virkelig gjelder.

 

MANCHESTER UNITED

 

0FE90264-B495-FA6F-DC9D4A71F5963C19.jpg

 

Fikk kjørt seg ordentlig borte mot Wolves sist, og måtte kjempe knallhardt for seieren. Men det ble tre poeng, og laget fortsetter å vinne kamper. På de ni siste kampene, har det blitt sju seiere. Hjemme mot City, Aston Villa i finalen av LC, og borte mot Arsenal og nettopp Milan. I tillegg har laget kjørt over West Ham, Pompey og Hull på hjemmebane i den samme perioden. Men det skal spilles 90 minutter, og da hjelper det ikke å leve på gamle resultater. Laget skal gå ut for å score ett mål. Dersom det skjer, må Milan ut med hele tre mål for å ha sjans til å avansere. Dersom det ikke fungerer for United foran mål, trenger man ikke å fortvile. For Milan må score to mål for å ha en mulighet. Ender det 0-1 til Milan, vil likevel United være videre.

 

Se opp for:

Paul Scholes

Paul+Scholes.jpeg

 

Kampens store spiller da United slet seg til seier mot Wolves. Scorte kampens eneste mål, og er nå oppe i 100 PL-mål. Til tross for at han ikke spiller like mye som før, står han likevel med seks scoringer og fire assists denne sesongen. Tre av målene har kommet i nettopp CL (en kom i bortekampen mot Milan). Ettersom Carrick ikke spiller, vil han ha en sentral rolle i morgendagens kamp. Det er Milan som trenger målene, og da er det flott å ha en spiller som spiller kontrollerende på midtbanen.

 

Skadesituasjon:

Skadelista er lang. Hargreaves, O'Shea, Owen og Anderson er langtidsskadet. Hargreaves er riktignok tilbake i full trening, og skal spille reservelagskamp på torsdag. Brown er ute i seks uker etter å ha blitt skadet mot Wolves. Macheda og Giggs er fortsatt ute, Jonny Evans og Wayne Rooney er tvilsomme. Ferguson har dog sagt at sistnevnte er klar igjen, og kan starte. Carrick fikk rødt kort i forrige kamp, og må dermed stå over her. Vidic er i faresonen, får han ett gult kort til, må han stå over en eventuell kvartfinale.

 

Mulig lagoppstilling:

 

van der Sar

Neville - Ferdinand - Vidic - Evra

Valencia - Fletcher - Scholes - Park

Rooney - Berbatov

 

 

AC Milan

 

200705240027_76527.jpg

 

Selv om veien mot en kvartfinale er blytungt, er Milan kjent for å være spesialister i Europa. Laget har spilt i hele 11 finaler, og vunnet 7 av dem. Tidligere i sesongen slo de Real Madrid 3-2 på Santiago Bernabeu, og de må fram med noe av det samme onsdag kveld. I ligaen er de i knallform, og henger godt med i teten. Selv om det blir tungt, skal man aldri avskrive ett lag som AC Milan. Spesielt ikke når de har spillere som Ronaldinho, Pato og Beckham på laget.

 

Se opp for:

 

David Beckham

pic60.jpg

 

David Robert Joseph Beckham fikk 388 kamper fordelt på elleve år i Manchester United. På disse kampene scoret han 86 mål, og utviklet seg til å bli fotballens aller største stjerne. Hans frispark og innlegg var fantastiske, men da de utenomsportslige tingene til slutt ble for mye for Ferguson var en fotballsko i ansiktet nok til at Beckham havnet lenger sør, i en annen av verdens største fotballklubber. I Real Madrid ble Becks en av mange Galacticos, og hadde en litt tøffere periode spillemessig, før han også her ble akseptert som en glimrende fotballspiller. Deretter bar det til USA og LA Galaxy, før han har tatt et par utlånsperioder i Italia for å holde plassen på det engelske landslaget, hvor han har spilt 115 kamper. 34 år gammel er han fortsatt en viktig brikke i Milan, selv om han i senere tid har fått en del kamper på benken. Hans innlegg er fortsatt av god, gammel klasse og Beckham kan bli bli svært viktig for Milan, og livsfarlig for United på onsdag, når David Beckham endelig vender tilbake til Old Trafford. There's only one David Beckham!

 

Skadesituasjon:

Nevnte Pato er tvilsom til kampen, men burde bli klar. Seedorf, Mancini og Onyewu er spillere som ikke rekker kampen.

 

Mulig lagoppstilling:

 

Dida

Bonera - Nesta - T. Silva - Antonini

Gattuso - Pirlo - Ambrosini

Pato - Borriello - Ronaldinho

 

 

Tips: 2-1

Endret av Latias
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, takk.

 

Gleder meg til kamp nå. Borte mot Wolves er topp 3 kjipeste kamper jeg har sett i år. Kanskje sammen med Burnley og Sunderland (2-2 matchen). Håper på samme intensitet som den andre omgangen på San Siro. Knallkamp. Etter den kampen følte jeg meg skuddsikker på at vi kom til å avansere. Nå er jeg hakket mer betenkt. Absolutt en vansklig kamp igjen, og med halvfulle tribuner de første 10 imorgen kan det bli ekkelt. Om det i det hele tatt skjer.

Endret av niko_90
Lenke til kommentar

Tror dessverre Ronaldinho kommer til å leke seg mot oss og skape enormt mye. Jeg spår 1 - 2, 0 - 2 eller 0 - 3. Etter forrige kamp hadde jeg knalltro på oss, men nå som Pato har fått mer tid på banen igjen så innser jeg hvor vanskelig dette vil bli. United er ikke vant til å møte spillere som Ronaldinho i Premier League, man så mot Barcelona i finalen i fjor hvor mye United-forsvaret må anstrenge seg når de møtte knallgode angripere. Spillere som Messi og Ronaldinho kombinert med spillere som Xavi og Pirlo er noe United sliter utrolig mye med. Vi så det også mot Inter hvordan Zlatan skapte sjanse etter sjanse for sine lagkamerater. Jeg er redd for at det kommer til å være et enormt press mot vårt eget mål tidlig av og at Milan tar ledelsen i løpet av de første 20 minuttene. Jeg har en uggen følelse når det gjelder denne kampen.

Lenke til kommentar

hva skjer med Obertan? Han er spilt 5 eller 6 kamper for dere? Ingen CL kamper? Kanskje han kan komme inn for Park?

 

Åjoda,han har spilt i CL for oss,blant annet når han serverte Owen med en episk finte i forveien mot Wolfsburg borte.

 

Link

 

Hmm,jeg finner ikke ut hvordan man setter inn youtube-videoer pga den nye layouten :hmm:

 

Anyways,Duncan Drasdo i MUST har vel mer eller mindre indirekte bekreftet at det vil bli protester idag med glisne tribuner.Føler dette kan slå ut begge veier...

Lenke til kommentar

Obertan spiller garantert ikke i kveld.

 

Fyfaen så jeg gruer meg. Det gjør vondt i kroppen og klokka er bare 13. Dette kommer til å bli en laaaang dag....

 

Lurer på om Hyrlen er blant dem som protesterer i kveld jeg? isåfall må vi gi han en smekk på ballene når han kommer hjem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...