3evel Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Har nå fått en kjempe oppgave jeg skal besvare i historie. oppgaven er Gjør rede for det sentrale hendelsesforløpet i andre verdenskrig. Hvilke parter er det som er de aggressive, og hvordan og hvorfor reagerer verden som den gjør? Trekk fram de sentrale forklaringene for aksemaktens krigføring – hva var de drivende årsakene og hva ønsket man? Kom med en kort forklaring av hvordan de allierte fikk overtaket. Trekk fram, og argumenter for de punktene som du mener var mest avgjørende for avslutningen av andre verdenskrig. hvor skal jeg starte på en sånn oppgave? synes det blir så mye å skrive om dette. noen som har lyst til å hjelpe? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Har nå fått en kjempe oppgave jeg skal besvare i historie. oppgaven er Gjør rede for det sentrale hendelsesforløpet i andre verdenskrig. Hvilke parter er det som er de aggressive, og hvordan og hvorfor reagerer verden som den gjør? Trekk fram de sentrale forklaringene for aksemaktens krigføring – hva var de drivende årsakene og hva ønsket man? Kom med en kort forklaring av hvordan de allierte fikk overtaket. Trekk fram, og argumenter for de punktene som du mener var mest avgjørende for avslutningen av andre verdenskrig. hvor skal jeg starte på en sånn oppgave? synes det blir så mye å skrive om dette. noen som har lyst til å hjelpe? du begynner med begynnelsen rett og slett, begynn med å lese i bøkene du har i forbindelse med dette og når du lurer på noe så går du på nettet for å se om det er noe mer å finne der(bare husk kilde henvisning) hvis du ikke kommer noen vei så spør du her, kanskje vi kan hjelpe. ja dette er et stort emne som kan skrives veldig mye om, du kan jo trekke trådene ganske langt bakover og etterefekten av krigen ganske langt fremover om du vil. jeg kan godt hjelpe deg, men jeg skriver ikke oppgaven for deg. Lenke til kommentar
3evel Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Trekk fram de sentrale forklaringene for aksemaktens krigføring – hva var de drivende årsakene og hva ønsket man? kan noen hjelpe meg litt med denne delen av oppgaven? Endret 9. mars 2010 av 3evel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå