Hasselnøtta Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Hei, jeg har akkurat kjøpt meg ny pc. Og har installert 2 hardisker. Den ene, SSD fra intel, som jeg har opperativsystemet på. Den andre, som jeg skal ha div annet på. Men denne finner jeg kun i bios, og på enhetsbehandling. Dvs, ikke på Datamaskin. Hva kan dette komme av? SSD disken: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=586431 Hardisken som ikke vises: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=430708 Bilde av hva jeg mener På forhånd takk Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Gå til Computer Management > Disk Management, står disk nr 2 oppført der? Fullt mulig du må høyreklikke på disk 2 der, og formatere den og sette den som aktiv. Lenke til kommentar
Hasselnøtta Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 Gå til Computer Management > Disk Management, står disk nr 2 oppført der? Fullt mulig du må høyreklikke på disk 2 der, og formatere den og sette den som aktiv. Hei, takk for raskt svar. Den står ikke der nei. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Pussig. jeg ser begge i bildet du vedla. Disk 0 er SSD harddisken din Disk 1 er 500GB disken som har utildelt plass på ca 465GB. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Høyreklikk på det svarte området på disk 1 og velg ny partisjon Flyttes forøvrig til Windows 7-forumet. Lenke til kommentar
Hasselnøtta Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 Pussig. jeg ser begge i bildet du vedla. Disk 0 er SSD harddisken din Disk 1 er 500GB disken som har utildelt plass på ca 465GB. Hehe, ja, den låg der utrulig nok Reagerte ikke på den, siden den stod som BFBC2 cden jeg hadde i. Merklig det. Det funka Kiire. Mange takk til alle som svarte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå