Fyr1 Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg har hatt windows 7 "evaluation copy" en god stund nå, men for noen dager siden gikk denne ut. Jeg kan bruke dataen men jeg får bluescreen hver 4. time ca. Jeg har en windows 7 cd, men når jeg skal boote fra cd-rommen så skjer det ikke noe spesielt bortsett fra en svart skjerm og litt lyd fra cd-rommen og så starter pcen vanlig. Noen som vet hva som kan være problemet? På forhånd takk! Lenke til kommentar
PerB Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Er Win / Cden din original fra Microsoft? Lenke til kommentar
Fyr1 Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2010 Har prøvd med både orginal og uorginal, skjer det samme med begge cdene. Lenke til kommentar
holvik Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Du må velge cd rom som "first boot device" (eller noe i den dur). Dette gjøres i bios. Lenke til kommentar
Fyr1 Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2010 Det har jeg gjort :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Skriv opp meldingen som kommer på blåskjermen og post her. Glem det. Jeg som misforsto problemstillingen. Endret 20. mars 2010 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
myhken Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Jeg tviler på at dette skjer med en original Windows 7 DVD om oppsettet i BIOS er satt til å starte opp fra DVD først. Piratkopier..ja, da er det trolig ikke oppstartbar. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) EDIT: Woops, ser at BIOS tipset er nevnt. Du har vel "press any button to boot from ROM" når den starter opp? Endret 20. mars 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå