Crohan Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Hei Jeg ser det er skrevet endel om begge maskinene, men jeg finner ingen tråd (annet enn støy) med disse to maskinene opp mot hverandre..... Jeg har valget mellom følgende to maskiner, og kommer til å kjøpe en av de. Acer Aspire 3810T (LX.PCR0X.052) SU3500, 500Gb harddisk etc. Jeg liker layout/utseende og keyboardet på denne maskinen veldig godt. Asus UL30A SU7300 , 500Gb harddisk etc. Denne har bl.a. dobbelkjerne prosessor, ellers så er den ytelsesmessig lik Jeg sliter altså å velge mellom disse to, og ettersom de er direkte konkurenter, så er de ganske like. Er det likevel noen der ute som har forsøkt begge maskinene, og kan komme med en anbefaling til meg ? Lenke til kommentar
Spectre Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg ville ikke kjøpt meg en pc uten dobbeltkjerne i dag. Du får også 3810T med dobbeltkjerne (SU4100 og SU7300). Ellers så er de vel såpass like at det blir litt smak og behag. 3810T har optisk utgang for lyd hvis det betyr noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå