Turk Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Jeg er på jakt etter gode spill-headset.. Har dere noen tips? Legger vekt på god lyd og mic. Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Koss har noen veldi gode til ca 600 kr på Siba.... Disse er det livstids garanti på, du kan pisse på dem å gå å få nye i butikken.. (forutsatt at du har med kvitttering)... Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Koss UR-20 er overlegen! kosta 800 før, nå får du dem for 350 noen steder, de er helt mega knall Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Philips SPC HP550 er meget gode (er uten mic). De har gått ut av produksjon men hvis du går inn på www.nse.no, finner et telefonnummer og ringer til de får du sikkert tak i det. Tror de har 2 stk igjen. De ligger ikke i web-shoppen deres. MEGET behagelige er de også. Lenke til kommentar
stranden Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 philips SBC HP890 er helt sinnsyk.. STORE klokker som dekker hele øret.. dritdeilie å ha på Lenke til kommentar
Kinxy55 Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 SONY MDR-V700 , OPTIMALT TIL ALT!! Ingen over ingen under , disse troner alene Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Koss UR-20 er glimrende, billige er de også. hvis du skal ha innebygd mikrofon i tillegg, så har koss en versjon SB-40, som er lik UR-20, men med påmontert mikrofon arm...jeg angrer så inni HEL på at jeg ikke kjøpe dette istedet for UR-20, selv om UR-20 er konge det oxo Lenke til kommentar
jokki Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 jeg driter forsaavidt i vilket heaset du kjoeper saa lenge du ikke kjoeper Trust 410b Den blir oedelagt VELDIG for og det gjelder ikke for bare meg. Kjenner et par som har HATT det samme headsettet og deres ble og oedelagt. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Koss ur-20 er vel ikke akuratt det optimale valget. Er ikke særli god lyd i dem. Sats heller på ur-30 eller 40 Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Du sier ingenting om hvor mye du har tenkt å bruke. For ca 500 kr har koss et godt utvalg. For litt under 2000 får du beyerdynamic det 297 eelr 291, dette er det beste headsettet med mic du kan få tak i. Suveren lyd, komfortable og er svært solide. Designet for å tåle fysiske påskjenninger, skikkelige studio klokker. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Du sier ingenting om hvor mye du har tenkt å bruke. For ca 500 kr har koss et godt utvalg. For litt under 2000 får du beyerdynamic det 297 eelr 291, dette er det beste headsettet med mic du kan få tak i. Suveren lyd, komfortable og er svært solide. Designet for å tåle fysiske påskjenninger, skikkelige studio klokker. holy shit, hvor kan man få tak i slike? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 ikke paa clas ohlson i alle fall. Fant ingen plasser i norge hvor dem solgte dem!! Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 jeg fikk mitt igjennom west audio i stavanger. her er siden http://www.westaudio.no . Men den suger så mye at den ikke kan brukes til annet enn å lokalisere butikken. West audio driver med proft studio utstyr av typen konsert høyttalere og slikt, derfor er det ikke så skjent blant hvermannsen;) . Det er også andre forhandlere i norge. I forrige lyd og bilde er det en test av BD dt250. disse er uten mic men er ellers like (dem har jeg). Der står det ihvertfall importør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå