Gå til innhold

Gode spill headset?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Philips SPC HP550 er meget gode (er uten mic). De har gått ut av produksjon men hvis du går inn på www.nse.no, finner et telefonnummer og ringer til de får du sikkert tak i det. Tror de har 2 stk igjen. De ligger ikke i web-shoppen deres. MEGET behagelige er de også.

Lenke til kommentar

Koss UR-20 er glimrende, billige er de også.

hvis du skal ha innebygd mikrofon i tillegg, så har koss en versjon SB-40, som er lik UR-20, men med påmontert mikrofon arm...jeg angrer så inni HEL på at jeg ikke kjøpe dette istedet for UR-20, selv om UR-20 er konge det oxo :)

Lenke til kommentar

jeg driter forsaavidt i vilket heaset du kjoeper saa lenge du ikke kjoeper Trust 410b

Den blir oedelagt VELDIG for og det gjelder ikke for bare meg.

Kjenner et par som har HATT det samme headsettet og deres ble og oedelagt.

Lenke til kommentar

Du sier ingenting om hvor mye du har tenkt å bruke. For ca 500 kr har koss et godt utvalg. For litt under 2000 får du beyerdynamic det 297 eelr 291, dette er det beste headsettet med mic du kan få tak i. Suveren lyd, komfortable og er svært solide.

dt297_bg.jpg

Designet for å tåle fysiske påskjenninger, skikkelige studio klokker.

Lenke til kommentar
Du sier ingenting om hvor mye du har tenkt å bruke. For ca 500 kr har koss et godt utvalg. For litt under 2000 får du beyerdynamic det 297 eelr 291, dette er det beste headsettet med mic du kan få tak i. Suveren lyd, komfortable og er svært solide.

dt297_bg.jpg

Designet for å tåle fysiske påskjenninger, skikkelige studio klokker.

holy shit, hvor kan man få tak i slike? :)

Lenke til kommentar

jeg fikk mitt igjennom west audio i stavanger. her er siden http://www.westaudio.no . Men den suger så mye at den ikke kan brukes til annet enn å lokalisere butikken. West audio driver med proft studio utstyr av typen konsert høyttalere og slikt, derfor er det ikke så skjent blant hvermannsen;) .

Det er også andre forhandlere i norge. I forrige lyd og bilde er det en test av BD dt250. disse er uten mic men er ellers like (dem har jeg). Der står det ihvertfall importør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...