kristaine Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Hei, Jeg lurte på om noen av dere visste noe om situasjonen i Øst- Europa etter andre verdenskrig. ? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Vell, er det noe spesifikt du ville vite? Lenke til kommentar
kristaine Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg vil vite om folkets tilstand, hvordan de bodde, om de endret lover/regler, eller om det ble noen endringer i det hele tatt. trenger egentlig det meste av informasjon Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Vell, øst-europa ble jo kalt østblokken, ble kommunistisk blant annet. Russerne styrte jo alle landene der. Lenke til kommentar
sosialliberal Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Dette er så omfattende spørsmål at det ikke lar seg svare konkret og presist innenfor rammene av et slikt forum. Jeg vil heller anbefalle deg å lese deg frempå i forhold til kladkrigsperioden, og så returnere hit for å tilspisse kunnskapet. Når du stilte spørsmålet så hadde jeg på følelse at jeg kunne skrive 500 sider på sparken med formål å besvare spørsmålet, så omfattende er temaet du spør om. Endret 10. mars 2010 av statsviter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå