Dannybabb Skrevet 17. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2010 Takk for hjelpa JRMN, er omtrent den PCn du satt opp jeg endte opp med! Husker ikke nøyaktig prisen, rundt 10200kr, en ørliten budsjettsprekk. Fikk litt studentrabatter på dustinhome, så gikk faktisk opp til en XFX Radeon 5770 rett før jeg kjøpte! Da er jeg rustet for det meste tenker jeg Lenke til kommentar
think2ce Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Uff da, synd det skulle bli sånn her i en ellers gledens stund, har nettop bestilt meg komponenter til ny PC Vil bare si tusen takk for alle tips og råd, og ja, jeg har i aller høyeste grad funnet både rådene til camxer og think2ce veldig nyttige, og veldig glad for at dere begge har giddi å bruke tid på å hjelpe en fremmed med å skaffe seg bra data Har basert meg på alle rådene jeg har fått her, og ved å lese uendelig mye om alt som finnes av proffløsninger til billig ræl kommet fram til en løsning som hvertfall jeg er fornøyd med Og så lenge ingen forteller meg at det er et dårlig opppsett, så lever jeg nok lykkelig i min lille boble.. og det er kanskje det viktigste jeg tror også du blir fornøyd med oppsettet og det vil vare en god stund fremover for deg. ingen av komponentene du har valgt er dårlige på noen måte, men det kan komme tider da gode konsumerkomponenter kommer for kort til hardt arbeid spesielt når det gjelder grafikkkort. men det er jo ikke verre enn å bytte senere om du opplever mye trøbbel når du begynner å rendre... Gled deg over valget ditt og gled deg over muligheten til å bygge selv... :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå