sierg Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Hey. Vanligvis fungerer 32 bits programm på 64 bits oprativsystem. Jeg har ikke hatt noe problem tidligere, men dette programmet ville ikke starte. Programmet heter LærSelvTysk. Veldig gammelt program. Når jeg starter programmet får jeg opp denne meldingen: "Versjonen av denne filen er ikke kompatibel med Windows-versjonen du kjører. Se i datamaskinens systeminformasjon om du trenger en x86 (32-biters) eller x64 (64-biters) versjon av programmet, og kontakt deretter programutgiveren" Det jeg egentlig lurer på, er om det er noen måte å kjøre programmet uten å kjøre 32 bit's oprativsystem. PS: er helt ny, så sorry om jeg la det på feil plass. Lenke til kommentar
Mathias-S Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Det er mulig du kan kjøre programmet i kompatibilitetsmodus ved å høyreklikke på den kjørbare fila, velge egenskaper, og så velge en eldre versjon av Windows, f.eks. Windows XP eller Windows 2000. Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 dette programmet er mest sannsynlig 16bits program. 64bit windows støtter ikke 16bit program. Lenke til kommentar
sierg Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) . Endret 9. mars 2010 av hoofstad Lenke til kommentar
sierg Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 Har testet å kjøre i kompatibilitetsmodus, funker fremdeles ikke dette programmet er mest sannsynlig 16bits program. 64bit windows støtter ikke 16bit program. Har testet å kjøre i kompatibilitetsmodus, funker fremdeles ikke Ja, det kan dt være trrunde... Finnes det noe program man kan kjøre programmet igjennom, så det er mulig å kjøre? Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 du kan installere virtualpc eller annen virtualiseringsprogramvare. Så må du installere et 32bit os på den. Da kan du kjøre programmet ditt. Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Har du Windows 7 pro eller ultimate kan du legge inn XPMode, lastes ned gratis fra Microsoft og gir deg en 32 bit XP virtuell maskin som kan brukes til akkurat slikt. Lenke til kommentar
sierg Skrevet 12. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2010 Hmmm... skal teste det! Jeg har Windows 7 ultimate. Lenke til kommentar
E_B84 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Hmmm... skal teste det! Jeg har Windows 7 ultimate. Har du fått testet om det fungerte? Har et spill jeg har problemer med som jeg får akkurat samme meldingen som deg på. Spent på om det fungerte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå