danilovic Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Jeg har 4 programmer jeg alltid kjører. Går det an å lage en fil som starter opp alle programmene automatisk? En autorun eller noe. Eller er det allerede lagd et program for slikt? Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Er det ikke det "Task Manager (Planlagte oppgaver)" er til? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2002 Det er fullt mulig! :smile: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2002 Men jeg kan ikke trykke på en knapp eller skrive inn en kommando eller noe. Det nærmeste jeg kom, var å starte opp i oppstarten... Og jeg måtte ta en og en. :sad: Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 hvis du legger *.EXE filene til programmene inn i startup mappa da. ? da vil vel de programmene starte opp hver gang du starter maskinen.... Eller tar jeg HELT feil? Sephiroth Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Eh...du trenger ikkje å legge exe-fila der, du kan lage en snarvei heller... Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Hei! Det enklaste vil være å lage ein snarvei til oppstartkatalogen på start menyen om du bruker win9x,2xxx eller winXP. Du kunne også brukte ulike program som lar deg "ta opp" ulike funksjoner som du kan "spille av" seinare.. Husker ikkje kva den type program hette for øyeblikket...Sorry.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå