evable Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Heisann! Sånn uten videre her om dagen, sluttet lyset i tastene mine på den bærbare datamaskinen å fungere. Det er Acer Aspire 5935G som bare er et halvt år gammelt. Noen som har fanari på dette? Kan det være en instilling/knapp eller noe ? For jeg finner ikke noe Takker for all hjelp og svar ! EDIT : Jeg fant ut at F9 var en knapp for av/på med lyset, men den fungerer ikke. Endret 9. mars 2010 av evable Lenke til kommentar
ripset Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Heisann! Sånn uten videre her om dagen, sluttet lyset i tastene mine på den bærbare datamaskinen å fungere. Det er Acer Aspire 5935G som bare er et halvt år gammelt. Noen som har fanari på dette? Kan det være en instilling/knapp eller noe ? For jeg finner ikke noe Takker for all hjelp og svar ! EDIT : Jeg fant ut at F9 var en knapp for av/på med lyset, men den fungerer ikke. Trykk Fn+F9 Lenke til kommentar
evable Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 Er det jeg har gjort, men fungerer ikke .. ;p takker for svar anyways Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå