Core2Dude Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Trenger ny mobil asap etter at min kjære LG KU990 forsvant fra meg Prisklasse rundt 1000-1500kr (u/abb) Jeg så på LG KP500, virket HELT midt i blinken inntil jeg så: DEN MANGLER WIFI Da er spørsmålet: Hvilken touchmobil kommer nærmest KP500 som har wifi? Jeg har ikke så mye lys utover telefoner utenom LG atm, så ville vært fint med gode anbefalinger her! Og hvis det skulle være dårlig utvalg så kan jeg ty til 2000kr for en bra KP500 erstatter! Fins det ingen gode alternativer så får jeg vel klare å overleve uten wifi... Endret 9. mars 2010 av Core2Dude Lenke til kommentar
Bacchus Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) For ca. 2000 får du en LG KM900 Arena Eller evt. Bitte litt lavere i pris, Samsung Monte S5620 Endret 9. mars 2010 av Bacchus Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2010 Virker litt skummelt å hoppe på en helt nylansert mobil som man ikke kjenner så godt til, men den så jo god ut. Det er viktig at menyer og slikt ikke går for tregt. Hvordan gjør Arena det her? Lenke til kommentar
Bacchus Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Info: Samsung Monte Preview GSMArena LG Arena test Amobil LG Arena test Mobilen Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 11. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2010 Wow, der fikk LG'en ris-karakter av amobil Etter å ha lest user comments i samsung testen så kan det virke som om LG'en er hakket bedre når det kommer til specs. litt laber touch-lansering i 2010 av samsung det der, men ser jo poenget med den. Tror jammen, etter en god tur med KU990, at jeg fortsetter selskapet med Arena altså. Lenke til kommentar
Bacchus Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) LG Arena var toppmodellen til LG når den ble lansert så den skulle vaere helt ok selv idag. Den ble trukket noe for innebyggede nettleseren, men du kan laste ned og bruke Opera Mini 5 Beta2 istedenfor. Opera Mini Beta2 Endret 11. mars 2010 av Bacchus Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 Jep, god ide! Mobilen ligger på postkontoret nå, gleder meg til enda en ny LG telefon! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå