Inaktiv bruker 7 Skrevet 9. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2010 Hei, er på jakt etter en ny bukse av typen raw denim. Har sett litt på denne http://www.superdry.com/nb/mens/denim/details/22141/officer-slim-denims , som jeg synes var litt kul. Noen som har andre forslag? Har lyst på en ganske så slim modell, men siden jeg har litt størrelse på leggene passer ikke de aller slimmeste. En slags tapperedmodell hadde passet bra. Håper noen vil hjelpe Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 9. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2010 Sjekk ut Acne max raw. Mange her på forumet som har den og anbefaler den videre, meg inkludert. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 9. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2010 Stiller meg bak shoop på denne! Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 7 Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Takker for svar :)Noen som har den som har lyst til å måle hvor brei den er ca midt på leggen? Skal ta en titt på den buksen. Noen som har erfaring med APC New standard eller cure? Edit: Styrketrening er kjipt når man skal ha seg bukser Endret 9. mars 2010 av mastertjoste Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 9. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Takker for svar :)Noen som har den som har lyst til å måle hvor brei den er ca midt på leggen? Skal ta en titt på den buksen. Noen som har erfaring med APC New standard eller cure? Edit: Styrketrening er kjipt når man skal ha seg bukser Mine er 19,5 cm rett over leggen. Buksene er da strl 32/34. Her er et fitpic: https://www.diskusjon.no/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=345473 Jeg har relativt tynne legger. Har ikke et måleband her. skal se om jeg gidder å lete frem et til i kveld. APC skal visstnok ha god kvalitet. Du finner mye info om det på styleforum.net Endret 9. mars 2010 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 9. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Jeg skal måle buksen min over leggen nå. Har den i størrelse 30/32 Edit: Buksen er altså 18,5cm - målt med buksen flatt på gulvet, tvers over midten av leggen. Endret 9. mars 2010 av shoop Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 7 Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Jeg skal måle buksen min over leggen nå. Har den i størrelse 30/32 Edit: Buksen er altså 18,5cm - målt med buksen flatt på gulvet, tvers over midten av leggen. Takker Takker for svar :)Noen som har den som har lyst til å måle hvor brei den er ca midt på leggen? Skal ta en titt på den buksen. Noen som har erfaring med APC New standard eller cure? Edit: Styrketrening er kjipt når man skal ha seg bukser Mine er 19,5 cm rett over leggen. Buksene er da strl 32/34. Her er et fitpic: https://www.diskusjon.no/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=345473 Jeg har relativt tynne legger. Har ikke et måleband her. skal se om jeg gidder å lete frem et til i kveld. APC skal visstnok ha god kvalitet. Du finner mye info om det på styleforum.net Takk. Du så nok litt tynnere ut enn meg, så får se hva det blir til Får vell heller ta en tur inn til oslo å prøve de. Endret 1. april 2010 av hernil Fjernet svar på off topic Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 9. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Får vell heller ta en tur inn til oslo å prøve de. Husk å ha i bakhodet at de kommer til å utvide seg endel da. Regn med at de ihvertfall kommer til å bli ca 1 størrelse større etter mye bruk. Min var utrolig trang da jeg kjøpte den, nå syns jeg nesten den er litt for stor. edit: HVORFOR BLIR ALDRI QUOTEN RIKTIG Hmm. Endret 1. april 2010 av hernil Fikset quote Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 7 Skrevet 30. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Har nå så å si sett på alle rådenimbuksene i hele oslo Acne Max raw var litt ubehagelig trang i leggen. Prøvde alt Nudie hadde å by på, thin finn satt bra helt til det kom ned til leggene, hvor det så ut som to store boller. Alt annet satt for løst bortsett fra slim jim som jeg synes satt veldig bra, bortsett fra den var litt bred nederst på foten. Fyren som jobba der kjente en god skredder i nærheten som kunne sy den inn for meg, så Slim jim er en god mulighet. Så prøvde jeg en Levi's 511 bukse som satt veldig bra, ikke for stram, og ikke for løs på leggen. Så står mellom Nudie slim jim med tappered leg fra en skredder, eller Levi's buksen. Andre som har noe annet å anbefale? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Tror forumet hater deg shoop. Dine quotes blir alltid fail jo. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Redigert quote. Aner ikke hvorfor denne buggen skjer. Anbefaler at dersom det skjer igjen så opprett en sak på trackeren vår: https://www.diskusjon.no/index.php?app=tracker Send meg en PM om det skulle være noe mer . Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Ja Kong Kake, det er mye problemer... Ikke får jeg byttet nick heller. Mastertjoste: Når du sier at den var ubehagelig trang i leggen... Den skal være trang i førsten. Klarer du å lukke igjen knappen uten å annstrenge deg, så er den for stor. Husk at buksen kommer til å utvide seg MYE. Andre merker som visstnok skal være bra er Dior Homme og April 77. Har lest noe bra om A.P.C og, men også noe dårlig. Nudie ville jeg ikke anbefalt. Nesten en skam å kalle det rådenim, og det er langt ifra the real deal. Ellers hadde Japansk rådenim vært det beste, men det får du ikke tak i her i Norge såvidt jeg er kjent. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Siste off topic fra meg: At du ikke får byttet nick er fordi du byttet kun for noen måneder siden. Man kan bytte kun 1 gang i halvåret. Ta kontakt med en admin om det er kritisk å få bytta. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Ti innlegg med salgsannonseavsporing ble slettet. Husk nå at det ikke er lov Tilbakemeldinger tas på PM og ikke i tråden. edit: Et siste innlegg forsvant (hendig uhell, ingen skade skjedd ) Endret 1. april 2010 av hernil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå