Gå til innhold

Hjelp med kjøp av raw denim


Anbefalte innlegg

Hei, er på jakt etter en ny bukse av typen raw denim.

Har sett litt på denne http://www.superdry.com/nb/mens/denim/details/22141/officer-slim-denims , som jeg synes var litt kul.

Noen som har andre forslag? Har lyst på en ganske så slim modell, men siden jeg har litt størrelse på leggene passer ikke de aller slimmeste. En slags tapperedmodell hadde passet bra.

Håper noen vil hjelpe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123897

Takker for svar :)Noen som har den som har lyst til å måle hvor brei den er ca midt på leggen?

Skal ta en titt på den buksen.

Noen som har erfaring med APC New standard eller cure?

 

Edit: Styrketrening er kjipt når man skal ha seg bukser :p

Mine er 19,5 cm rett over leggen. Buksene er da strl 32/34.

 

Her er et fitpic:

https://www.diskusjon.no/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=345473

Jeg har relativt tynne legger. Har ikke et måleband her. skal se om jeg gidder å lete frem et til i kveld.

 

APC skal visstnok ha god kvalitet. Du finner mye info om det på styleforum.net

Endret av Slettet+987123897
Lenke til kommentar

Jeg skal måle buksen min over leggen nå. Har den i størrelse 30/32

 

Edit: Buksen er altså 18,5cm - målt med buksen flatt på gulvet, tvers over midten av leggen.

 

Takker :)

Takker for svar :)Noen som har den som har lyst til å måle hvor brei den er ca midt på leggen?

Skal ta en titt på den buksen.

Noen som har erfaring med APC New standard eller cure?

 

Edit: Styrketrening er kjipt når man skal ha seg bukser :p

Mine er 19,5 cm rett over leggen. Buksene er da strl 32/34.

 

Her er et fitpic:

https://www.diskusjon.no/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=345473

Jeg har relativt tynne legger. Har ikke et måleband her. skal se om jeg gidder å lete frem et til i kveld.

 

APC skal visstnok ha god kvalitet. Du finner mye info om det på styleforum.net

Takk. Du så nok litt tynnere ut enn meg, så får se hva det blir til

 

Får vell heller ta en tur inn til oslo å prøve de.

Endret av hernil
Fjernet svar på off topic
Lenke til kommentar

Får vell heller ta en tur inn til oslo å prøve de.

 

Husk å ha i bakhodet at de kommer til å utvide seg endel da. Regn med at de ihvertfall kommer til å bli ca 1 størrelse større etter mye bruk.

 

Min var utrolig trang da jeg kjøpte den, nå syns jeg nesten den er litt for stor.

 

edit: HVORFOR BLIR ALDRI QUOTEN RIKTIG mad.gif

 

Hmm.

Endret av hernil
Fikset quote
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har nå så å si sett på alle rådenimbuksene i hele oslo :p

Acne Max raw var litt ubehagelig trang i leggen.

Prøvde alt Nudie hadde å by på, thin finn satt bra helt til det kom ned til leggene, hvor det så ut som to store boller. Alt annet satt for løst bortsett fra slim jim som jeg synes satt veldig bra, bortsett fra den var litt bred nederst på foten. Fyren som jobba der kjente en god skredder i nærheten som kunne sy den inn for meg, så Slim jim er en god mulighet.

Så prøvde jeg en Levi's 511 bukse som satt veldig bra, ikke for stram, og ikke for løs på leggen.

Så står mellom Nudie slim jim med tappered leg fra en skredder, eller Levi's buksen.

Andre som har noe annet å anbefale?

Lenke til kommentar

Ja Kong Kake, det er mye problemer... Ikke får jeg byttet nick heller.

 

Mastertjoste: Når du sier at den var ubehagelig trang i leggen... Den skal være trang i førsten. Klarer du å lukke igjen knappen uten å annstrenge deg, så er den for stor. Husk at buksen kommer til å utvide seg MYE.

 

Andre merker som visstnok skal være bra er Dior Homme og April 77. Har lest noe bra om A.P.C og, men også noe dårlig.

Nudie ville jeg ikke anbefalt. Nesten en skam å kalle det rådenim, og det er langt ifra the real deal.

 

Ellers hadde Japansk rådenim vært det beste, men det får du ikke tak i her i Norge såvidt jeg er kjent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...