TheCatIsALie Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Yay, jeg skal leve i den nye Medal of Honor spillet (antar det ser sånn ut der..) Hva ville du gjort om HELE internett plutselig en dag forsvant? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Gravd frem SNES'en igjen. Kanskje N64. På den tiden klarte vi oss i timer uten internett.. Hva ville du gjort om du plutselig fant ut at Chuck Norris ikke var ekte? Endret 14. august 2010 av Sovehest Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Ikke brydd meg nevneverdig =P Hva ville du gjort om en tilfeldig fyr på din skole/jobb plutselig begynte og mobbe og "torturere" deg? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Vist hvem som var sjefen. Hva ville du gjort om du, at en tilfeldig person på gata fikk 1000 kr? (kan være stjelt........) Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Hæ? At jeg fikk 1000kr av en random person på gata? Tatt dem og vært glad =P Sjekket for vannmerke maybe.. litt avhenging av ossen fyren ser ut da.. Om han så litt lurvete ut vet jeg ikke om jeg hadde tatt penga.. Hva ville du gjort dersom en geit hadde hoppet inn gjennom vinduet ditt.. NÅ!? Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 15. august 2010 Forfatter Del Skrevet 15. august 2010 Hoppet på det og begynt å bryte (har gjort det med rein). Hva ville du gjort dersom du fikk være med på turne til favoritt bandet dit? Lenke til kommentar
-Sevve- Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Gledet meg noe sinnsykt hva ville du gjort om du vant 4kg sjokolade (som meg)? Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Ikke klart å motstå fristelsen, å spise det forholdvis ganske fort i løpet av en dag. Hva ville du gjort om Facebook sugde deg inn i sitt univers? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Klødd meg i øret. Hva hadde du gjort dersom pølsa på narvesen ble levert med både brød og lompe? Lenke til kommentar
Mai Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) spist det såklart,lompe og/eller brød eller ikke er pølser godt:P hva ville du gjort hvis du så en morder i huset ditt? Endret 31. august 2010 av Mai Lenke til kommentar
Mester7 Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 spist det såklart,lompe og/eller brød eller ikke er pølser godt:P hva ville du gjort hvis du så en morder i huset ditt? slått han ned hva ville du gjort om kjæresten/ den du liker voldtok bestevennen din? Lenke til kommentar
-Sevve- Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 *bump* Blitt jævlig sur. Hva ville du gjort om du vant 30mil i lotto? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå