Takkformeg Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Snakker vi mark som i små "slanger"? Jeg hadde badet i de vel.. Hva hadde du gjort hvis du fikk valget mellom å spise kokoslarver eller friterte gigagresshopper ? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Gresshopper minner vel om... gress? Larver ville blitt klissete og ekkelt. Tar gresshoppene jeg. Hva ville du valgt mellom å bli lenket fast på bunnen av et basseng for å drukne, og å bli slept bak en bil til du døde? Lenke til kommentar
happytrigger Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Slept bak en bil, høres spennende ut Hva ville du gjort hvis jeg hadde hatt sex med dama di? Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Fått panikk og prøvd å komme meg opp fra vannet. Hva hadde DU gjort hvis Gud hadde kommet til deg og sagt du er verdens nye frelser? Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Gjort hele verden om vil en lekeplass. Hva ville du gjort om du fikk et skrujern? Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Skrudd den løse skruen min på plass. hva ville du gjort om du var usynelig 1 uke? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 brytt meg inn i alle store bedrifter, stjålet bedrifsthemmeligheter og solgt dem. Hva ville du gjort om noen hadde brent opp alle i familien din, for deretter p spist asken, og deretter drete ut asken og spist driten igjen? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Brent dem levende og matet dæm til ei krokodille Hva ville du gjort om du fikk en torsk? Endret 19. mai 2010 av Skrujernet Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Sagt Takk og gitt den til noen andre som ville ha den. Hva hadde du gjort om du fikk valget mellom å henge med det ene benet lenket til en bil resten av livet, og å ha den ene armen lenket til en en motorsykkel med sidevogn resten av livet? Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 22. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2010 Beinet til en bil Hva ville du gjort dersom du fikk bli president for USA for en dag? Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 ronka i det hvite hus hva ville du gjort vis du fikk ett glass med gammel melk? Lenke til kommentar
Itek Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Jeg ville helt det ut i vasken.. Hva ville du gjort dersom jeg (du vet hvem jeg er) ved en feil satte over 20 000 kr på din konto, og ikke klarte å finne ut av hvor de ble av? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Brukt de. Hva ville du gjort om jeg hadde brukt de 20 000 kronene du satte over til min konto? Lenke til kommentar
Itek Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Jeg ville ha kontaktet deg, og bedt om å få de tilbake... Hva ville du gjort dersom du fikk muligheten til å hoppe i fallskjerm? Endret 22. mai 2010 av Itek Lenke til kommentar
*F* Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Hoppet. Hva ville du gjort om du fikk muligheten til å hoppe i havet? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Tatt meg et bad. Hva ville du gjort dersom du ble kaptein på verdens største cruiseskip? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Jobbet der mens jeg søkte meg videre til en mer intressang jobb. Hva hadde du gjort om du fikk tilbud om å jobbe på en søppelplass i 10 år som en slik person som sorterer søppel for folk osv mot en lønn på 500000kr året? Endret 22. mai 2010 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 22. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2010 Jobbet der mens jeg tok en utdanning til en bedre jobb. Hva ville du gjort dersom du fikk mulighet til å oppleve 6 juni i Normandi med et HD kamera? Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Funnet meg en bra plass hvor jeg var tilsynelatende trygg, hatt med meg et gevær just in case, og filmet alt sammen og solgt filmen til Discovery og alt som er. Verdenshistorie caught on tape i HD ftw. Hva ville du gjort om du skulle på restaurant om 20 min, valgt en klassisk biffmiddag eller tatt en slik mix-beef tallerkenen med mange ulike typer kjøtt og håpet at det ikke var MYE mindre kjøtt enn på "bare biff"-tallerkenen? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Jeg ville valgt en mix-beef tallerken. Hva ville du gjort dersom du oppdaget at denne tråden ikke er "Pepsi eller Cola"-leken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå