Hoikka Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 Hadde kastet en sko på han Hva villle du gjort hvis du fikk være president i USA for en dag? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Hadde kastet en sko på han Hva villle du gjort hvis du fikk være president i USA for en dag? fjernet retten til å bære våpen vis mulig. hva ville du gjort om du plutselig fant ut hele livet ditt var en tv serie Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Fått tak i manus Hva ville du gjort hvis du fikk supermann sine krefter ? xD Lenke til kommentar
TMB Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Redda verden Hva ville du gjort hvis du plutselig var 80 år? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Tapp opp et himla lån, kjøpt meg drømmebilen, og dødd lykkelig. Hva ville du gjort hvis du fikk beskjed om at du hadde 1 døgn igjen å leve ? OT: Herregud å jeg har dårlig fantasi når det gjelder å finne på spørsmål XD Endret 18. mars 2010 av TMK9C Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 Jeg hadde lest teksten til "If today was your last day" av Nickelback og gjort det meste der. Hva ville du gjort hvis du fikk muligheten til å reise i verdensommet? Lenke til kommentar
Crenos Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Jeg hadde lest teksten til "If today was your last day" av Nickelback og gjort det meste der. Hva ville du gjort hvis du fikk muligheten til å reise i verdensommet? Henta månestøv og solgt for mass monies. Hva hadde du gjort om du våknet en morgan og ser at du er bundet fast i sengen på armer og bein og en DIGER russer som heter Igor Brytalis står over deg naken og puster tungt? Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 19. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2010 Hadde hylt så høyt at hele nabolaget hadde våknet og kommet for å se hva som skjedde Hva ville du gjort hvis du snubler og ikke treffer bakken? Lenke til kommentar
war2war Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Jeg hadde blitt dratt opp igjen fra den strikken jeg hadde rundt beina. Hva hadde du gjort hvis du hadde en klokke som kunne stoppe tiden? Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 19. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2010 Hadde stoppa tia go funne Osama Bin Laden og tatt livet av ham Hva ville du gjort hvis en STOR dame som het Olga kom og sa at ho var mammaen din? Lenke til kommentar
celidog Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Jeg hadde sagt til henne " Det er der styggeheten min kommer ifra! " Hva ville du gjort om du fant ut at Hitler var i livet, og han er ute etter deg? 1 Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Jeg hadde prøvd å tjene så mye penger på min nye info, som mulig. Han hadde aldri klart å drepe meg uansett Hva hadde du gjort hvis du kunne velge mellom å miste en arm eller å miste et ben? Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2010 Hadde valgt bein (kanke game med en hånd ) Hva ville du gjort hvis du ble overført inn i et mmorpg spill? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 lvlet Hva ville du gjort om du hadde blitt fanget midt i en cs match? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Sagt takk for hjelpen med å komme meg bort fra det tullete spillet. Hva ville du gjort om TV'en på bordet fremfor deg plutselig veltet fremover? Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Jeg hadde gått inn i en tid man kan dele i tre perioder; Fornektelse, sorg og nyinnkjøp. Hva hadde du gjort, detaljert beskrevet, med en million? Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2010 Kjøpt et nytt hjemmekinoanlegg og gaming pc Hva ville du gjort hvis du fikk spørsmål av infinity ward for å bli en teste spiller av mw3? Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Gått i tunge lønnsforhandlinger! Hva hadde du gjort hvis du kunne fly, akkurat som Supermann, for en dag? Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) hadde kjøpt meg et sinnsykt bra kamera og tatt en tur rundt jorda Hva ville du gjort hvis du måtte bade i STORE mark? Endret 20. mars 2010 av hoikka Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 23. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2010 Nu ble det stille her Hva med å svare på spørsmålet og komme opp med et helt crazy et? Nu blir fantasien din satt på prøve Hva ville du gjort hvis du måtte bade i STORE mark? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå