Skrujernet Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 spurt om jeg kunne bli med Hva ville du gjort da om det ble sagt ja? Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Blitt med. Duuuh. Hva ville du gjort dersom du ble med på å slikke spy av en annen manns elsker? Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 Hvis jeg ble med på det ville jeg vel snudd når jeg luktet all gørra... Hva ville du gjort hvis du hadde valget mellom dama/typen/mannen eller aldri mer data og innternett i hele ditt liv? Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Data+internett. Forhold varer ikke evig. Hva ville du gjort dersom du ikke hadde mulighet for å vaske deg? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Ikke vasket meg Hva ville du gjort om du måtte velge mellom syn eller hørsel? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Valgt syn. Foretrekker å se pc-skjermen foran å høre f.eks musikk. Hva ville du gjort om du hadde vært alene i verden en uke? 1 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Tatt alt i ønsket meg, og gjort alt jeg hadde ønsket. Hva ville du ha gjort om du ble sendt ut av et fly uten fallskjerm? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Prøvd å be og tenke på familien uten å få panikk. Hva ville du gjort om Barack Obama kom på døren din og sa at her skulle han bo i 2 uker? Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 (endret) Hadde sagt at da må vi skrive leiekontrakt. Hva ville du gjort vis det kom tusen harer løpende mot deg? Endret 13. mars 2010 av -Perry- 1 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Gått på jakt Hva ville du ha gjort om Hillary Clinton ville ha hatt seg med deg? Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 Hadde spurt hvor mye hun var inntresert i å betale Hva ville du gjort hvis Beste venn/vennine av samme kjønn var tent på deg? 1 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Sagt at jeg er smigret, men at jeg dessverre ikke er homo. Hva ville du gjort dersom du fant ut at læreren/sjefen din er tent på deg? Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 Jeg hadde prøvd å utnytte det med tanke på at jeg snart får vitnemålet Hva ville du gjort hvis du var i et fly med bare kjæresten din og flyet styrtet. Dere hadde bare en fallskjerm? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Tatt den selv. Man kan få flere kjærester. Hva ville du gjort om du mistet internett i 40 år? 1 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Funnet andre måter å underholde meg på. Antagelig kommet meg ut enda oftere. Hva ville du gjort om du måtte velge mellom å stinke intenst i ett år eller høre Boom Boom Pow (erstatt med en sang du virkelig ikke kan fordra) i bakgrunnen i ett år. Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 17. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2010 Ville nok valgt å stinke intens vis jeg kunne være laaaangt fra sivilasjonen. Hadde vel rømt på fjellet. Bedre med et år på tur (man blir fort vant til lukta) en å miste hørselen. Hva ville du gjort hvis du fikk spørsmål om å synge solo på rock am ring? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Spurt hvor mye jeg hadde fått for å drite meg ut totalt public. Hva hadde du gjort hvis du fikk "get outta jail free card"? Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Brent det. Hva ville du gjort dersom du fikk en minigris? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) hatt minigrillfest hva ville du gjort om du var på toppen av en bygning som kollapset Endret 17. mars 2010 av stich_it 1 Lenke til kommentar
Hvem Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Ventet til rett før toppen, hvor jeg er treffer bakken og hoppe alt jeg har rett opp. Hva ville du gjort dersom du så en mann på bussen som satt med en pistol rettet mot sjåføren(skjult, bare du som ser det, og sjåføren selfølgelig)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå