Dr. Chaos Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg sitter på rommet mitt, og plutselig så rister det noe sinnsykt. Jeg ante at det var snøen som raste ned. Nede så sa de at katten vår var det all snøen raste ned (hele taket ble nesten helt tomt). Jeg begynner umiddelbart å grave uten å finne henne. Etter en stund så hadde jeg nesten gitt opp håpet så roper min mor på meg. Hun hunviser meg til under bilen, hvor det sitter en skrekkslagen pus. :!: Daw, such a cliché. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Katter klarer seg somregel alltid Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 Katter klarer seg somregel alltid Oh yeah. Hun må ha hatt noen bra reflekser for det skjedde veldig fort. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Katter er best, elsker lekne og kosete kattepuser! Endret 10. mars 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 æsj, snøen var for svak Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Katten min har vært borte siden 7. August 09 Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Katten min har vært borte siden 7. August 09 gått for å dø.. Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Katten min har vært borte siden 7. August 09 katten min var borte i 4 måneder for lenge siden, det var så godt å se den igjen etter så lang tid Lenke til kommentar
Luringfax Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 æsj, snøen var for svak Ehhæh? Katten min har vært borte siden 7. August 09 gått for å dø.. Katten min var borte siden høstferien 09, og kom tilbake for noen dager siden. 9 år gammel hannkatt. Så det er slettes ikke sikkert han er gått for å dø, din balle. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå