Gå til innhold

Hvor henger de "unge" i Oslo?

Halpert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har bodd i Oslo i 1 år nå og trives her veldig godt.. Takket være alle de kule og koselige folk her.. Mitt forslag til deg er slottsparken (evnt andre parker).. Mange blide og livsglade folk er ute og nyter det fine været som endelig er her.. Ta med en freezbe (?), gå bort til en gjeng (hold deg unna kjærestepar) og spør om de har lyst å være med på ultimate.. Sier de ja, kan du bli kjent med dem underveis, sier de at de ikke orker, kan du jo bare slå deg ned og ta en prat.. Som sagt så er de fleste her hyggelige, så det er bare å ta kontakt..Good luck..

Lenke til kommentar

Det er ikke noe jeg tror, det er noe jeg opplever. Holder til i Oslo selv, og det er en besynderlig kald, utålmodig og egosentrisk stemning mellom mennesker der. Ikke alle, men generelt. Men så er jeg eksepsjonelt var på sånt også, da.

Det er nok utstrålingen fra meg du merker.

Jeg har desverre bosatt meg i et digert betongbygg på et lite utsiktspunk ved Helsfyr, så mine dårlige vibber blir reflektert i betongklossen, og spredd utover hele Oslo-møkkahølet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er ikke noe jeg tror, det er noe jeg opplever. Holder til i Oslo selv, og det er en besynderlig kald, utålmodig og egosentrisk stemning mellom mennesker der. Ikke alle, men generelt. Men så er jeg eksepsjonelt var på sånt også, da.

Jeg har nesten den motsatte feelingen..

Muligens det er bedre i div. andre byer, men Oslo i forhold til Østfold ihvertfall, så er Oslo og Oslo's befolkning paradis.

Etter de erfaringene jeg har med å bl.a stoppe folk på Karl Johan for å stille spm, virker de fleste både oppegående og relativt imøtekommende.

Men nå er kanskje Østfold på bunnen av listen (på intelligens ihvertfall), så da er kanskje ikke Oslo's overlegenhet i forhold noe prakt-eksempel.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...