weebl Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 de letteste plassene å møte folk er der de også inntar alkohol, sånn er det bare med folk spesielt oss nordmenn Lenke til kommentar
Nox4o Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Har bodd i Oslo i 1 år nå og trives her veldig godt.. Takket være alle de kule og koselige folk her.. Mitt forslag til deg er slottsparken (evnt andre parker).. Mange blide og livsglade folk er ute og nyter det fine været som endelig er her.. Ta med en freezbe (?), gå bort til en gjeng (hold deg unna kjærestepar) og spør om de har lyst å være med på ultimate.. Sier de ja, kan du bli kjent med dem underveis, sier de at de ikke orker, kan du jo bare slå deg ned og ta en prat.. Som sagt så er de fleste her hyggelige, så det er bare å ta kontakt..Good luck.. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Jeg synes de fleste i Oslo er ganske uhyggelig, faktisk. Kanskje litt triveligere på Grünerløkka, når jeg tenker meg om. Ja, jeg hadde definitivt hengt på løkka om jeg var ny i byen og ville ha venner. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Lol, hva får deg til å tro at vi er så uhyggelige? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Det er ikke noe jeg tror, det er noe jeg opplever. Holder til i Oslo selv, og det er en besynderlig kald, utålmodig og egosentrisk stemning mellom mennesker der. Ikke alle, men generelt. Men så er jeg eksepsjonelt var på sånt også, da. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Det er ikke noe jeg tror, det er noe jeg opplever. Holder til i Oslo selv, og det er en besynderlig kald, utålmodig og egosentrisk stemning mellom mennesker der. Ikke alle, men generelt. Men så er jeg eksepsjonelt var på sånt også, da. Det er nok utstrålingen fra meg du merker. Jeg har desverre bosatt meg i et digert betongbygg på et lite utsiktspunk ved Helsfyr, så mine dårlige vibber blir reflektert i betongklossen, og spredd utover hele Oslo-møkkahølet. Lenke til kommentar
Dark Fire Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Det er ikke noe jeg tror, det er noe jeg opplever. Holder til i Oslo selv, og det er en besynderlig kald, utålmodig og egosentrisk stemning mellom mennesker der. Ikke alle, men generelt. Men så er jeg eksepsjonelt var på sånt også, da. Jeg har nesten den motsatte feelingen.. Muligens det er bedre i div. andre byer, men Oslo i forhold til Østfold ihvertfall, så er Oslo og Oslo's befolkning paradis. Etter de erfaringene jeg har med å bl.a stoppe folk på Karl Johan for å stille spm, virker de fleste både oppegående og relativt imøtekommende. Men nå er kanskje Østfold på bunnen av listen (på intelligens ihvertfall), så da er kanskje ikke Oslo's overlegenhet i forhold noe prakt-eksempel. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Ja, jeg har aldri likt Østfold heller. Dessuten skrives det "Oslos". Se her, alle sammen, jeg fant hjemmesiden til Spor 19-gjengen. Lenke til kommentar
Dark Fire Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Ja, jeg har aldri likt Østfold heller. Dessuten skrives det "Oslos". Se her, alle sammen, jeg fant hjemmesiden til Spor 19-gjengen. "Oslo's" ville det blitt på Engelsk. Hvordan slikt fungerer på Norsk kunne jeg ikke gitt mere faen i. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Men du skriver jo på norsk, eller er "Oslo's" slang? Forresten heter det "mer". Lenke til kommentar
Dark Fire Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Men du skriver jo på norsk, eller er "Oslo's" slang? Forresten heter det "mer". Skriver på norsk fordi jeg er på norsk forum, ellers foretrekker jeg engelsk (og bryr meg fint lite om norsk). Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Jeg har varme følelser for norsk. Synes faktisk vi har et vakkert språk, i motsetning til mange andre. Men nok om det. Anbefaler alle å sjekke hjemmesiden til Spor 19-gjengen, altså. Lenke til kommentar
Dark Fire Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Endret 16. august 2010 av Dark Fire Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Spor 19-gjengen virket jo koselige, da. Hadde nok dratt bort og pratet litt med de hadde jeg hatt muligheten. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Ja, jeg har aldri likt Østfold heller. Dessuten skrives det "Oslos". Se her, alle sammen, jeg fant hjemmesiden til Spor 19-gjengen. WHAT THE FUCK?! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Alt spørs jo på hva en selv liker. Jeg liker metal og henger derfor på Rock In f.eks, men det er jo massevis av andre steder å henge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå