Gå til innhold

Hvor henger de "unge" i Oslo?

Halpert

Anbefalte innlegg

Hei!

Emnetittelen forklarer vel det meste. Hvor henger egentlig de unge i Oslo? Og med de unge mener jeg sånn 17-20 år, VGS-ish. Er selv 19 og går første året på UiO, men føler at absolutt alle er så mye eldre her, og har på mange måter en litt "barnslig" humor selv. Føler jeg nesten går bedre overens med de som er ett-to år yngre.

Så anyone? Forslag? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På Oslo S henger veldig mange av de småkriminelle / pøblene. Ellers så henger det nok veldig mange på kjøpesentere slik som Oslo city. Nå bor jeg ikke i Oslo selv så jeg er nok ikke så kompetent til å svare på spørsmålet ditt vil jeg tro. :ph34r:

Lenke til kommentar

På Oslo S henger veldig mange av de småkriminelle / pøblene. Ellers så henger det nok veldig mange på kjøpesentere slik som Oslo city. Nå bor jeg ikke i Oslo selv så jeg er nok ikke så kompetent til å svare på spørsmålet ditt vil jeg tro. :ph34r:

Ja, den berømte spor 19-gjengen. Men det er hardbarkede emokids, da. Vet ikke om det er helt det TS søker. Og på City er det bare søplefolk. Vet ikke om TS søker det heller.

Lenke til kommentar

Ja, den berømte spor 19-gjengen. Men det er hardbarkede emokids, da. Vet ikke om det er helt det TS søker. Og på City er det bare søplefolk. Vet ikke om TS søker det heller.

Vel det var ikke meningen å fremme personlighetene til de som henger på Oslo S og/eller Oslo City. Det var bare et objektivt svar. Mer interessante personligheter er litt vanskeligere å finne i samfunnet vårt, dessverre. :)

Lenke til kommentar

Jeg passerer Spor-19 gjengen hver eneste dag, og jeg elsker dem. Jeg kvitrer forbi dem og sier at jeg elsker dem. Jeg gir dem klemmer en gang i blant, og de står igjen med tårer i øynen når jeg kvitrer videre.

Jentene er gode og myke å kose på, guttene er også myke og gode. Men jeg passer meg for å ikke stikke med på de spisse håret.

Jeg kjøper også boller til dem innimellom, og de blir så glade.

Lenke til kommentar

Hva mener du? Jeg tror spor 19-gjengen er en skikkelig fargerik flokk, jeg. Har du sett klærne de har på seg? Stripete strømper og gudene vet hva :p

Heheh, mye hodebry for foreldrene til de folka der! Hadde sønnen min endt opp som en av de wannabe-emo suicide ungene der hadde han fått husarrest til han var femog20...

Kan jo nevne en historie mens en er igang: Var innom outland og måtte bokstavligtalt GÅ over 2emoer som satt oppå hverandre å råklina.. Den ene hadde laang svart hår, og den andre hadde rosa spikes. På vei ut av butikken igjen reiser dem seg opp etter de fikk beskjed å pelle seg vekk av betjeningen. Til min store forskrekkelse så jeg begge var gutter da de fikk alt håret ut av tryne på hverandre, men sånt kan jeg leve med. Det som ikke var like snasent var at begge hadde Bennern som bula ut av de trange buksene sine. Nei fy faen for en gjeng... :tease:

Endret av lperik
Lenke til kommentar

Det spørs heelt på hvem du er ute etter og bli kjent med, du er jo 19 år så hva med og dra på utesteder og bli kjnet med folk ? eventuelt så er det en del fritids klubber og andre sånne aktivitet greier.

Eller så har du Oslo city og spor 19 som blir nevnt her, spesielee mennesker men mange av dem er kjempe koselige og mange av de har nok den "barnslige humoren " og.

Uten om det , så henger de vel på akkuratt samme type steder og gjør samme greiene som resten av Norge :p

Lenke til kommentar

Jeg pleier å sitte i leiligheten til søstera mi mens alle andre er ute. Naboen min har ofte fester, Jeg pleier å høre musikken hans og folk som hyler og har det gøys mens jeg sitter og spiller på ps3'en.

Si adressen så han kan komme og henge med deg, da. Ellers er det vel ingen nytte å fortelle hva du driver med.

Lenke til kommentar

Jeg pleier å sitte i leiligheten til søstera mi mens alle andre er ute. Naboen min har ofte fester, Jeg pleier å høre musikken hans og folk som hyler og har det gøys mens jeg sitter og spiller på ps3'en.

Si adressen så han kan komme og henge med deg, da. Ellers er det vel ingen nytte å fortelle hva du driver med.

Det er jo til kjempe nytte, for da vet TS at man ikke er alene om og ikke ha venner ! :)

Men nå slipper Carlgutt og være alene for nå skal jeg henge med han , og han skal bli kjent med de kuleste folkene i heeele oslo ! :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ikke for å stjele tråden, men siden det er samme sak så slenger jeg meg også på :). Om en måneds tid blir jeg også osloing og hadde vært kjekt å fått innblikk hvor slike som meg (25, grei og utvikle meg sosialt) kan henge. Det kan være puber, kafeer, o.l. Et koslig sted som MacLarens i How I met your mother hadde jo vært veldig kjekt med framtidige venner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...