Sevenord Skrevet 7. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2003 etter sommereferien skal jeg kjøpe med bærbar pc, var tanken. Men hva bør jeg satse på? må ha følgende: -Grei CPU. ikke Celeron. Tilsvarende xp2000++++ -512 RAM(ddr) -Skjermkort, med eget minne(ikke shared), 64mb DDR -HD, ikke viktig, da jeg kjøper en extern uansett -15" skjerm, med god oppløsning Hva må man gi for noe slikt? Kom med tips, andmeldelser av maskiner og pris. Må kunne spille CS, og lignende spill... Under 12000,- (er det ønskedrømming?) ps: kan fint lite om bærbare Lenke til kommentar
Blondie Skrevet 7. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2003 Sommerferien er ferdig om 2 måneder. Hvorfor haster det å få anbefalt + prisoverslag nå? Jeg skal også kjøpe en bærbar etter sommerferien, men tar det litt med ro. Erfaringen sier at hva man får får 12000 kr i PC-verdenen kan endre seg mye på to måneder... Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juni 2003 sant..men alikavell :wink: Lenke til kommentar
tek73 Skrevet 9. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2003 fyller alle kravene dine og den har cd-brenner dvd-spiller. Du må da ha windows xp selv. Men drivere, brenner program (adaptec) og dvd-program følger med (win dvd). ps: topp spesifikasjoner på maskinen. Og for 12 000 burde du også få innebygd trådløst nettverkskort og en god mus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå