theama Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg har hatt min Samsung U900 Soul en stund nå, og batteritiden er så latterlig lav at jeg knapt kan gå ut en dag uten at den dør. Jeg har bare to kriterier for mobiltelefon, og det er at den er rosa og at det er lett å sende tekstmeldinger. Jeg bruker mobilen hovedsakelig til teksting, ringing og bilder. Kameraet på U900 er også helt på trynet. Noen å anbefale? Lenke til kommentar
pollyanna Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Sony Ericsson W995 har nettopp kommet ut i rosa. Kanon goe mobil med bra kamera. Lenke til kommentar
Bacchus Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Her er noen flere mobiler som er tilgjengelig i rosa: Samsung Jet HTC Hero Sony Ericsson Vivaz BlackBerry Pearl 8110 Samsung SGH-F480 Touchwiz Sony Ericsson Jalou Sony Ericsson T715 Nokia X6 16GB LG Arena KM900 Samsung S5600 Nokia 7310 Lenke til kommentar
Daskeladden Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 iPhone med rosa silikon etui Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå