stoolman Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Hei og hå alle mann.. Mener ikke å kuppe noe med å poste dette her, men siden Gigabyte nå har en overklokkingskonkurranse gående så er det ikke mer enn rett og rimelig at jeg informerer om dette.. ler mer her. http://www.idg.no/pcworld/article161090.ece Mener det er vikigere å informere om konkurransen enn at det er PCworld som er mediepartner til den. Nok en gang.. ikke for å kuppe noe.... bare informere. MVH Sturla Haukebø aka stoolman Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Kult Alltid kjekt å se hvilke resultater man klarer å oppnå i slike konkurranser. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Artige greier Sturla ER kjempeflott at du sier ifra om sånt Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg må si jeg er litt usikker på hva som egentlig skal måles... Superpi er greit nok, men er det da raskeste tid vinner? Isåfall MÅ man kjøre Clarkdale for å ha noen særlig sjans. Og Intel burn test er jo ikke noen benchmark, så man kan jo kjøre hva man vil - og forsåvidt med 256mb minne også. Hvordan måle ytelsen? Maks frekvens på en "loop"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå