Gå til innhold

Gamer-top til rundt 6k

Anbefalte innlegg

En kompis skal ha seg en ny 15" gaming laptop til rundt 6k, og jeg vet at ATI HD5650 er å sikte på i denne prisklassen, men jeg har ikke peiling på hvilken modell/serie nr..

Anbefalte han Acer Aspire 5740, men de fleste av modellene kommer med ATI 5450 skjermkort, og det er som å lete etter nåla i høystakken for å finne en med ATI HD5650.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får ikke en bra bærbar til bare 6,000 kroner, som skal brukes til spilling.

Tant og fjas.

Elkjøp/Lefdal kjører kampanje på en meget bra bærbar til spilling som koster 5995.

Akkurat nå er det Lefdal som har den på kampanje. Packard Bell EasyNote TJ75-724,Intel Core i5 430M, ATI Radeon HD 5650, 4gb minne, 640Gb Disk

Flott, takk skal du ha. :) Nå blir det WoW og CoD4 på max tenker jeg.. ^^

Lenke til kommentar

Bad Company 2 skal gå helt greit på den spec'n ifølge brukererfaringer på diverse utenlandske forum, dog man kan ikke forvente å kjøre det i high/ultra settings.

Vi snakker jo tross alt om en maskin til 5995kr, den har forøvrig samme spec som den atskillig dyrere Asus X77 som koster 7995kr.

Når det er sagt så er det ingen som påstår at maskiner i denne prisklassen er bra nok hvis man vil kjøre high/ultra settings med all mulig eye candy enablet, men de klarer å kjøre mer en greit nok i medium settings noe som for mange er er mer enn nok.

Er man ute etter eye candy og ultra settings så må man nok dobble prisen og mer enn det.

Vi kan jo kalle den Packarden en folkemodell :yes:

Endret av vidarkri
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...