LUW Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg står mye på wakeboard om sommeren, og nå er det ikke for lenge til ny sesong så begynner å tenke litt på utstyr til sesongen. Når jeg tenker på utstyr tenker jeg på hvordan få til å hoppe høyere, jeg bruker en Morgan 475 eller en Cap 20, og har funnet ut at jeg trenger en slags stang eller stenger til å feste wakeboard lina for å kunne bli løfta litt. Har noen noen andre forslag eller har gjort dette før så de veit hvor jeg kan skaffe utstyr fra? Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Lurer veldig mye på det samme! Står selv på wakeboard, men fester bare tauet i pullertene Vet ihvertfall at Askeladden leverer såkalte vannskibøyler, men noe av disse passer bare på deres båter. I tillegg er det jo orginalt Askeladden-utstyr, så det koster jo en del. Når sessongen nærmer seg og det blir litt tempereatur i vannet, skal jeg ta en tur til Askvik og se hva de har, hvis jeg ikke finner noe før det Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Du må ha et wakeboard-tower, det hjelper også med wakeboardbåt som lager gode bølger å hoppe på. .Salbu! Lenke til kommentar
lanogakk Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 tauet må festes høyt så du ikke blir dratt ned når du hopper. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 vet som selger av morgan at det på noen av modellene er vannski stang som vi kalte det, på andre modeller så tror jeg det fåes kjøpt som ekstra utstyr Lenke til kommentar
Gabsterino Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) En såkallt wakeboard pylon:) Kjøpes bla her: http://www.boardstop.com/index.php?cPath=59_62 Evt kjøpe et wakeboard tower (www.monstertower.com) Skal du ennå høyere så trenger du en større bølge, da må du vell ha en wakeboard båt eller vannscooter med ballast tanker osv:) Kjøp denne: http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=22630497 Endret 30. september 2010 av Gabsterino Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå