Gjest Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Heisann alle WIMP-brukere! Siden WIMP ikke har støtte for MSN NowPlaying lagde jeg et program Jeg vil ha tilbakemelding på hva jeg skal legge til og fjerne. EDIT: Changelog: 0.1: Release 0.2: Fjernet: Hvises ikke i taskbar mer. Lagt til: About Boks, Changelog boks Endret 9. mars 2010 av Gjest Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Bruker ikke windows lenger, men bra initiativ. Endret 9. mars 2010 av de la Mancha Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Støtter den spotify? Det gjør den ikke fordi Spotify allerede har mulighet for å vise hva som spilles på Spotify i MSN. Har laget et program for Spotify også, men ikke lansert enda Kontakt meg på PM om du vil ha det. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Ok, var jeg ikke klar over. Kjekt hehe Lenke til kommentar
gooner74 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Hei! Programmet funker helt supert Er det mulig å få til støtte for "now playing" i Digsby også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå