Gå til innhold

Endelig offisielt: Steam til Mac

Anbefalte innlegg

Endelig er ryktene ordentlig bekreftet-bekreftet: Steam på Mac

Etter første gangs gjennomlesing finner jeg ihvertfall tre knakende gode nyheter:

-Spill jeg allerede har kjøpt på PC-versjon kan lastes ned gratis på Mac'n min.

-"Cross-platform" save games

-Portal 2

Tar nok fortsatt en stund før Mac blir like mye en spill-maskin som PC, men dette er jo et steg i riktig retning.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Det er kun Steam som blir laget til Mac, ikkje absolutt alle spillene de har i katalogen sin.

I første omgang har du Valve sine spill (alle spillene de selv har utviklet driver de og porter til Mac nå). Andre utviklere må selv porte spillene sine til Mac før de faktisk vil fungere der.

Lenke til kommentar

Er jo fint at sånne ting kommer til Mac når jeg har nylig skaffet meg Mac og er storfornøyd med MB. Blir fint med Football Manager på Steam så jeg slipper å bruke CDen :)

Litt off topic. Men, du kan klone FM DVDen med Diskverktøy, som ligger under "Programmer" ==> "Verktøy" ==> Diskverktøy. Så slipper du å ha DVD'en i maskina.

Lenke til kommentar

Er jo fint at sånne ting kommer til Mac når jeg har nylig skaffet meg Mac og er storfornøyd med MB. Blir fint med Football Manager på Steam så jeg slipper å bruke CDen :)

Litt off topic. Men, du kan klone FM DVDen med Diskverktøy, som ligger under "Programmer" ==> "Verktøy" ==> Diskverktøy. Så slipper du å ha DVD'en i maskina.

Vet det, men gadd ikke å ha den kødden der hele tiden. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...